• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

bensapumppu kaasarikoneeseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ekku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen tätä vissiin jo aikaisemminkin kysynyt, mutta laitetaan nyt uudelleen, kun asia on vielä vähän "vaiheessa".

Tuleeko kellekkään mieleen, missä kaasuttajilla varustetussa pyörässä olisi pienikokoinen, letkulähdöillä varustettu bensapumppu?

Bimota tarvitsi ilmeisesti sellaisen ja siitä mikä siinä oli kiinni on kaikki valmistajaan viittaavat tekstit hävinneet, joten on aika vaikea arvata, mistä saisi samanlaisen tilalle.

Tarvikepuppukin käy, jos vaan joku keksii mistä sopivan korvikkeen löytäisi.

Biltemasta ei näemmä ainakaan.

Kaikki vihjeet otetaan kiitollisuudella vastaan.

Kelpaisiko tällainen?

Hondan Africa Twin, KTM:n 950 Adventuret on sähköpumpulla...
KTM 640 Adventure, Yamahan 600 teneret on alipainepumpulla...
Muitakin varmaan on pilvin pimein.

Kelpaisiko tällainen?

Hondan Africa Twin, KTM:n 950 Adventuret on sähköpumpulla...
KTM 640 Adventure, Yamahan 600 teneret on alipainepumpulla...
Muitakin varmaan on pilvin pimein.
Toi ei ainakaan mulla kovin kauan kestänyt.Motonetistä ostin polttoaineen imupumpun ja pelittänyt jo 2 vuotta......
Motonetin sivut muuttuneet.En löytänyt kyseistä pumppua sieltä enään
withstupid.gif

Mulla on uudemmanlainen muovinen facetti kumityynyjen varassa, ihan hyvin on toiminu viime kesän. Onkohan bimotassa jo paine regulaattori?

Mulla on uudemmanlainen muovinen facetti kumityynyjen varassa, ihan hyvin on toiminu viime kesän. Onkohan bimotassa jo paine regulaattori?
Ei taida olla bimotassa mitään paineregulaattoria, kun ei ole alunperin bensapumppuakaan mallissa SB6.

Alkuperäistä syytä siihen miksi siihen on pumppu jälkikäteen laitettu en tiedä.

Pyörä käy ilman pumppua aivan hyvin, mutta probleema on siinä, että siitä Paiolin tekemästä alipainehanasta on otettu sisukalut veke pumpun laiton yhteydessä ja näin ollen ei ole toimivaa bensahanaa.

Pumpulle on piuhatkin valmiina, joten se lienee helpoin vaihtoehto.

Noita Facetin pumppuja vähän katselin. Vielä kun löytyisi ulkomitat, niin helpottaisi vähän suunnittelua. Tilaa ei todellakaan ole paljoa.

Tuommoinen voisi kanssa olla sopiva vaihtoehto :

http://www.hotcars.net/loadframe.asp?page=prod/prod8286.ASP

Yamahan Viragossa ainakin pumppu, eikä mikään hirveä murikka. On ainakin 535:ssa missä kaksi tankkia.
Exällä pelittänyt ainakin hyvin yli 60.000 km.
Juu, ja hinnasta ei tietoa... mutta eihän tollaset Viragotkaan maksa niin paljon kuin bemarin pumppu
biggrin.gif

Älä osta Kiinalaista kopiota Facetista ,vaikka se on halvempi.
Kokeilin omaan Hondaan ja neulaventtiilit ei pitäneet.Pieni tehoisimmalla Pierburgilla homma toimi niinkuin pitää.Jatkuva paine 0.2 bar.Edelliseen pyörään laitoin Facetin ja toimi hyvin.

mikä bimota? jos esim YB11, niin varmaan thunderacen pensapumppu käy. se on kaasareilla ja siinä on pumppu.

On myös minun pyörässä kaasuttimet ja sähköpumppu!
Taitaa olla kaikissa Yamahan Genesis moottoreissa, näissä kun pystykaaasarit puolen tankin korkeudella  
nixweiss.gif

Kawan yseistä löytyy myös. Tiedä sitten mallista ja sopivuudesta tuohon. Mutta jos jostain rommarilta sattuu eteen
biggrin.gif

- P

Ei taida olla bimotassa mitään paineregulaattoria, kun ei ole alunperin bensapumppuakaan mallissa SB6.

Alkuperäistä syytä siihen miksi siihen on pumppu jälkikäteen laitettu en tiedä.

Pyörä käy ilman pumppua aivan hyvin, mutta probleema on siinä, että siitä Paiolin tekemästä alipainehanasta on otettu sisukalut veke pumpun laiton yhteydessä ja näin ollen ei ole toimivaa bensahanaa.

Pumpulle on piuhatkin valmiina, joten se lienee helpoin vaihtoehto.

Noita Facetin pumppuja vähän katselin. Vielä kun löytyisi ulkomitat, niin helpottaisi vähän suunnittelua. Tilaa ei todellakaan ole paljoa.

Tuommoinen voisi kanssa olla sopiva vaihtoehto :

http://www.hotcars.net/loadframe.asp?page=prod/prod8286.ASP
Mulla olis YZF1000R pumppu ilmanaikaisena....

Back