• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bensan syöttö ilman tankkia ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WH314
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bensan syöttö ilman tankkia ?

Onko hyviä ideoita bensatankin korvikkeeksi, kun pitäisi tehdä säätöjä ilman tankkia. Samoin, kun tankki on maalauksessa. Käyntiaikaa pitäisi saada, että kone olisi lämmin ja samoin säätämisiin käytettävä aika, olisko litra ainetta riittävä ?

Toimivat kaasarikoneen kanssa, mutta mitenkäs ruiskupelit, eikös niissä ole yleensä pumppu tankissa?

Mä joskus ajelin mopolla kylilläkin pissapojan säiliö mopon rungossa nippusiteillä roikkuen. Siinä olis ollut pumppukin ;)

Toi onkin hyvä pointti toi ruiskukoneen tankissa oleva pumppu! :O Melkein siinä tarttis kai virittää oma bensapumppukin tekeen paineet.

Muuten itse äänestäisin toin yhden litran koon puolesta. Tai ainakin itse kun olen kirojillut kaasareiden synkronoinnin ja säätämisen etc. kanssa, niin omatekoinen 0,5 litraa on ollut vähän liian pieni. Varsinkin jos kaasarit (4) on olleet pöydällä ja pensapumppu lutkuttaa ne ensin täyteen niin menee jo noin vajaa puolet pelkkään kohokammioiden täyttöön, useinon pitänyt kaataa lisää gasoa.

Back