• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Bangkok - Phuket 125 cc skootterilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja paebar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen suunnitellut ajavani Bangkokista Phukettiin skootterilla. Onko kukaan muu tällä foorumilla tehnyt samaa?

Ideana olisi ostaa mopo Bangkokista tai Hua Hinistä ja ajaa se alas Phukettiin n. 1000 km. Matkan jälkeen myyn, lahjoitan, myyn tai pidän mopon Phuketissa.

Kommentteja?

Miksipä ei? Kyllähän sillä piikki skootterilla matkaa jo tekee.
Kunhan muistaa pitää hyvän nesteytyksen mukana.
Kuulostaa kyllä todella eksoottiselta tripiltä. Itse myös pöristellyt kyseisessä
maassa piikki skootterilla ja mukavaahan se oli...tietenkin vaimo tarakalla😃

Mulla ei ole kokemusta Thaimaasta, mutta Filippiineiltä on. Eiköhän nämä asiat mene yhtä kaoottisesti molemmissa... ?
Tuli vain mieleen, että oletko ottanut selvää siitä, kauanko fillarin rekisteröinti omiin nimiin vie aikaa ja saako väliaikaisia papereita, jos orkkisten teko kestää?
Filippiineillä kilpi + paperit olisivat vieneet noin 3 kuukautta, mutta onneksi sain kahden viikon "siirtoluvan" hienoilla leimoilla ja evästyksen: käytä tämän jälkeen umpipottaa ja pitkähihaista, niin poliisit eivät välttämättä värin takia pysäytä. :D
Sähköinen tiedonsiirto näissä Kaakkois-Aasian maissa ei välttämättä ole itsestään selvyys... eikä printti paperista riitä, ilman kaiken maailman leimoja.

Jos paperihommat onnistuvat helposti, niin miksi ei!?:thumbup:

Back