Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, ei tuota varmaan hirveesti kannattas laitella, kun hyöty on olematon. Sattuisi vaan tommoset nokat olla saatavilla ja ajattelin että josko ne suht kätevästi sais pataan sopimaan. Taitaa tuo pyörän vaihto olla kuitenkin niin kaukainen haave vielä, että pitää tyytyä rakenteluun.Kuussatkun virittämisellä ei oikein saa vastinetta rahalle. Äänet ja näkö yleensä päätavoitteina.
Nokat kustantais alta 100e ja itse asennan. Eli kustannuksia ei juuri tuon enempää tule kun itse tekee ja penkitys on kuitenkin edessä keväällä. Lähinnä tarvis tietää sopiiko heittämällä paikalleen ja tarviiko alkaa koneistelemaan.Oletko kysynyt mitä ne nokat maksaa?
Pitää ne laittaa paikalleen ja se koko putkisto,yms.
Pirun kallis ja työläs homma muutamasta hevosesta.
Osta slipari ja säästä rahat isompaan pyörään.
Joo, isommissa myllyissä on yleensä miedommat nokatNokat kustantais alta 100e ja itse asennan. Eli kustannuksia ei juuri tuon enempää tule kun itse tekee ja penkitys on kuitenkin edessä keväällä. Lähinnä tarvis tietää sopiiko heittämällä paikalleen ja tarviiko alkaa koneistelemaan.Oletko kysynyt mitä ne nokat maksaa?
Pitää ne laittaa paikalleen ja se koko putkisto,yms.
Pirun kallis ja työläs homma muutamasta hevosesta.
Osta slipari ja säästä rahat isompaan pyörään.
Pyörässä on jo ennestään syttypyörä, suutinsatsi, putki ja filsu.