• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Axio Hardpack "motoristireppu"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ValeRossi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kotka
Ensi kauden logistiikkahommia pitää suunnitella hyvissä ajoin, eli reppu selkään vaan.
Haglöfs oli jo voittamassa kisaa, mutta sitten löytyi tuollainen Axio Hardpack , ja mallistosta löytyy ihan motoristihommiin tarkoitettu Swift- malli.
On ainakin omaan silmään *kelen hyvän näköinen!
wink.gif
Tilaakin löytyy mukavasti jokapäiväiseen käyttöön. Mutta onkos kellään omakohtaisia kokemuksi kyseisestä repusta? 15.10 on tainnut vasta alkaa tämä Movense näitä kylläkin myymään ...
confused_orig.gif

Ainut mikä häiritsee on se että tämä vyötärökiristys loistaa poissaolollaan, tai en ainakaan sitä missään näe!
Pitäisi päässä Lauttasaaren BW:iin testaamaan...
E: laitetaan vielä Axion kotisivut

Just tuli tollanen Ebay:sta ostettuna $163 posteineen kotiin eli vähän halvemmalla kuin Suomesta... On hieno
smile_org.gif

Mitenkäs vedenpitävyys? Tuolla saitilla lukee notta "Water resistant materials", mutta esim vetoketjut näyttivät ihan perinteisiltä?

br, Mikko

Ihan näppärän näköinen kyl.. tarvisinkin uutta reppua, toi mun niken reppu joka on oikeesti vähintään vuodelta 95, vetelee jo viimisiään.. pohjassa reikiä... muovilukitus hajos jo joskus 5 vuotta sitten. Hehe. Mut hyvin se on toiminu silti!

Jaahans...tosta tilavuudesta en nyt sit menisikään ihan takuuseen. Maahantuoja ilmoittaa tilavuudeksi "yli 30 litraa" mutta valmistajan kotisivulla tilavuudeksi ilmoitetaan n.1200 kuutiotuumaa, mikä laskimessa kääntyy karvan yli kahdeksikymmeneksi litraksi! Joka merkitsee että on ainakin omaan käyttööni liian pieni...
bawling.gif

Mutta on se vaan hyvän näköinen...

Nii, eli Stockmannilla alakerrassa. pitäis olla kaikki hardpack mallit, huomenna pälyilemään
033102bebe_1_prv.gif
..kerron sit kokemukset
smile_org.gif

sanoi:
Urban Hardpack on moderneille kaupunkilaiselle räätälöity unelma.
On taas markkinamiehet asialla,moderneille kaupunkilaisille.          voi  
033102ass_1_prv.gif

ja 159€ repusta johon ei mahdu edes sixpack ja sämpylä
shaun.gif
Sun mielestä moderni kaupunkilainen kuljettaa repussa kaljaa ja leipää? Kuulostaa deekulta enemmänkin.
biggrin.gif

Mutta fur reel: eiköhän tonnekin se siksari mene kun jaksaa purkaa ne pahvit ja latoo pullot yksinään sinne. Taitaispa vielä sämpyläkin kavereineenkin sujahtaa. Mun mielestä varsin asiallisia reppuja, mukavaa vaihtelua siihen yhteen ainoaan kovaan reppuun joka muistuttaa lähinnä pulkkaa. Epäilemättä varmasti hyvä - mutta niin saakelin ruma ettei pysty sellasta hankkiin. Tollasta AXIOO vois jo tutkailla lähemminkin.

Mutta fur reel: eiköhän tonnekin se siksari mene kun jaksaa purkaa ne pahvit ja latoo pullot yksinään sinne. Taitaispa vielä sämpyläkin kavereineenkin sujahtaa. Mun mielestä varsin asiallisia reppuja, mukavaa vaihtelua siihen yhteen ainoaan kovaan reppuun joka muistuttaa lähinnä pulkkaa. Epäilemättä varmasti hyvä - mutta niin saakelin ruma ettei pysty sellasta hankkiin. Tollasta AXIOO vois jo tutkailla lähemminkin.
Nykyiseen reppuun menee kevyesti mäyräkoira, vähän kikkailemalla sellaisenaan ja helposti kun ottaa kaks pulloa päästä pois. Ja valmistaja kehuu sitä 22-litraiseksi. Itse asiassa tilaakin jää vielä sixpackilliselle irtopulloja.

Että on muuten melkoinen ihme jos ei 30-litraiseksi väitettyyn nyssäkkään uppoa se sama mäyräkoira, irtopulloina vähintään. Vaikka tilavuudesta olisikin kusetettu kolmannes... Ja olen melko varma että sen jälkeen menee vielä nätisti pari pakettia makkaraa eikä niitä leipiäkään tartte unohtaa.

Mua vaan harmittaa se että miksi helkkarissa noi ei ole vesitiiviitä? ja jos jenkeissä MSRP on 135 taalaa, niin mitä pahaa on pitänyt tehdä että se täällä maksaa 170 euroa?

Noniin, maahantuojalta tuli ihan asiallista mailia repun kokoon ja vedenpitävyyteen liittyen:

"Kiitos viestistä. Tilavuus on kyllä vain reilu 20 litraa eli täytyy korjata tiedot kotisivuillemme. Olen itse käyttänyt Tekno reppua pari vuotta ja ongelmia vetoketjun vedenpitävyydessä ei ole ollut, mutta liikun vain
polkupyörällä. Olen myös pyytänyt moottoripyöräileviä Swftin ostajia antamaan palautetta repusta, mutta kukaan ei olekertonut ongelmista vedenpitävyyden kanssa. Lantiohihnan puute on tullut esiin ja nyt sellainen on tulossa lisävarusteena. Sadesuojakin on saatavana lisävarusteena, mutta
ei sellaista voi kyllä Swiftissä käyttää moottoripyörällä ajaessa.

Jos Swiftin koko ei riitä, niin Hybridissä on sitten tilavuutta yli 40
litraa. Siinä on myös vedenpitävä vetoketju ja tukeva lantiovyö vakiona. Aerodynaamiset ominaisuudet vain eivät ole samat kuin Swiftissä.
Voimme lähettää sinulle postitse Swiftin kokeiltavaksi. Mikäli et ole tyytyväinen, niin voit palauttaa tai vaihtaa sen toiseen malliin. Olemme myös hyvin kiinnostuneita kuulemaan käyttäjäpalautetta vetoketjun vedenpitävyydestä. Ja mikäli et olisi tyytyväinen, niin voit vuoden ajan
palauttaa repun meille ja saat rahasi takaisin. "

Eli taitaa ikävä kyllä jäädä kaupan hyllylle...
confused_orig.gif

Oman carbon look Swift:in ostin näiltä, tosin eBay kautta $109 + $54 postit. Kyllä sinne läppäri ja muut roinat mahtuu aivan hyvin ja miksei myös vaihtovaatteet.

Toinen vaihtoehto Boblbee reput, ehkä ei niin kauniita, mutta taatusti vedenpitäviä... Niitäkin saa jenkkilästä halvemmalla kotiin tuotuna, kuin euroopasta ja jopa niiden omasta weppikaupasta, kyllä kaupanteko on hassua
confused_orig.gif

Back