Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kovasti olisi tuollakin puolella kiinnostusta ajeluun.. Hieman vaan rajoittaa tuo naisväen (yleensä rajallinen) pituus. Eiköhän se mukana keiku. Ja jos ei, niin saa sitten ajella itsestään
Mun vaimo oli 3 euroopan reissua kyydissä, tykkäsi kovasti. Mutta sitten totesi että hän on tämän touhun nyt nähnyt ja antaa mun harrastaa yksin. Tämä sopii mulle hienosti.
Nykyään molemmilla omat harrastukset, toimii helvetin hyvin.
Ei se emäntä paljon sano juuta eikä jaata !
Taakse ei kuulemma ainakaan uskalla tulla (ainakaan kuulemma mun taa) Entiedä onko kyseessä ajotaito vai ajotyyli
Ajellaan vuorotelle samalla pyörällä.. ei ollut sopivaa kohtaa. Viime kesänä ei pahemmin kunpikaan ollut kummankaan kyydissä. Pidemmät reissut voi tehdä autolla ja pyörällä niin saa tavaraakin mukaan. Pelkällä autollakin pääsisi, mutta pyörällä on mukava ajella.
Vyöruusunahan tuo on tähän astikeikkunut...
Halut olis kuulema kovat lähtee korttia ajamaan, mutta saa luvan eka harjotella ettei tartte kalliita lisätunteja maksaa.
Ja oma pyöräsitte...
Mukavempaahan se on omilla kurvailla, kuin kahdestaa yhdellä...
EVVK osastoon menee meidän isännän kanssa. Ei ole tainnut ottaa edes kylmätyyppejä. On lähinnä kiinnostunut noista tuulivoimalla liikkuvista vesikulkuneuvoista, mutta eipä onneksi vastustakaan tätä vaimon harrastusta. Tarjoaapa jopa kaffet satamassa, jos ollaan reissuilla samalla suunnalla