• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Avio/avopuolison kiinnostus mopoiluun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kale
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Avio/avopuolison kiinnostus mopoiluun -

• Ehdottomasti vastaan

Ääniä: 0 0,0%
  • Evvk

• suvaitsee"pitkin hampain"

• Vakituinen "vyöruusu"

• Ajelee omalla pyörällä

• Ääniä yhteensä
    0
Mitenkäs muilla, kun tota omaa emäntää ei saa varmaan kirveelläkään kyytiin ja muutenkaan ei oikein ymmärrä tätä touhua ja sen viehätystä.

Kovasti olisi tuollakin puolella kiinnostusta ajeluun.. Hieman vaan rajoittaa tuo naisväen (yleensä rajallinen) pituus. Eiköhän se mukana keiku. Ja jos ei, niin saa sitten ajella itsestään
baaa.gif

Iloisesti mukana keikkuu, ninjaan tosin pitäis kuulemma saada pehmeempi jakkara ku meinaa persaus puutua...

Kyllä se menee kategoriaan EVVK. Niin emäntää kuin kersojakaan ei kiinnosta prätkät tippaakaan, saan nauttia ihan yksin.

Mamma ajelee omallaan..ja tärkein kriteeri hänellä pyörän suhteen on se, että se on....
062802moto_prv.gif
punainen!
blush.gif

Kysyttäessä vastasi "suvaitsevansa pitkin hampain",kouluttanut tyttäriäkin vähän siihen suuntaan
veryangry.gif
,mutta pojan kanssa tulee muuttumaan kunhan vähän varttuu.

Mulla on aina joku kyydissä, useinmiten vaimo, silloin tällöin joku pojista. Löysivapailla mennää sit yksin kun muut on töissä/koulussa, harmi  
wink.gif
.

Mun vaimo oli 3 euroopan reissua kyydissä, tykkäsi kovasti. Mutta sitten totesi että hän on tämän touhun nyt nähnyt ja antaa mun harrastaa yksin. Tämä sopii mulle hienosti.
smile_org.gif

Nykyään molemmilla omat harrastukset, toimii helvetin hyvin.
tounge.gif

vaimo on melkein aina mukana.oli tarkoitus että olis hommannu kortin ja mopon jo tälle kaudelle,mutta taitaa siirtyä vuodella
confused_orig.gif

Ajelee ittekki, pelkää nykyään lähtee ajamaan, kaatoi pyörän paikallaan pari kolme kertaa viime kesänä, Pitäs vaihtaa eri mallinen mopotin.

Ei se emäntä paljon sano juuta eikä jaata !
Taakse ei kuulemma ainakaan uskalla tulla (ainakaan kuulemma mun taa) Entiedä onko kyseessä ajotaito vai ajotyyli
tounge.gif

Ajellaan vuorotelle samalla pyörällä.. ei ollut sopivaa kohtaa. Viime kesänä ei pahemmin kunpikaan ollut kummankaan kyydissä. Pidemmät reissut voi tehdä autolla ja pyörällä niin saa tavaraakin mukaan. Pelkällä autollakin pääsisi, mutta pyörällä on mukava ajella.

Emäntä on innokkaampi kyydissäistuja kuin mä ajaja. Nytkin koettaa katsella pihalle ja väkisin sulatella viimeisiä lumia.

Vyöruusunahan tuo on tähän astikeikkunut...
Halut olis kuulema kovat lähtee korttia ajamaan, mutta saa luvan eka harjotella ettei tartte kalliita lisätunteja maksaa.
Ja oma pyöräsitte...
Mukavempaahan se on omilla kurvailla, kuin kahdestaa yhdellä...

EVVK osastoon menee meidän isännän kanssa. Ei ole tainnut ottaa edes kylmätyyppejä. On lähinnä kiinnostunut noista tuulivoimalla liikkuvista vesikulkuneuvoista, mutta eipä onneksi vastustakaan tätä vaimon harrastusta. Tarjoaapa jopa kaffet satamassa, jos ollaan reissuilla samalla suunnalla
062802jumpie_prv.gif
.

Back