• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Autonavigaattori+suojaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oili
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Raisio
Kun tuo kallis Raideri tuntuu olevan vielä puolivalmiste ja Questin näyttö tuntuu hieman pieneltä, niin itarassa mielessä on käynyt automallien hankkiminen. Kysymys kuuluu, että onko kukaan väkertänyt toimivaa vesisuojausta autonavigaattoreille? Mitään tankkilaukku viritystä en viitsisi kuitenkaan harkita.

Kun tuo kallis Raideri tuntuu olevan vielä puolivalmiste ...
Miten niin puolivalmiste?? Mulla Rider on ollut ensin talven autossa ja tämän kesän pyörässä ja hyvin pelittää. Hyvä laite
062802jumpie_prv.gif

No aika tylyä luettavaa on ollut nuo jutut siitä telineestä
omg.gif
Ehkäpä sekin on korjattu seuraaviin versioihin.
confused_orig.gif

Osta siihen Raideriin kunnon teline, niin joudut tekemään kaikkien muidenkin navigaattoreiden kohdalla. Niissä kun ei ole telinettä ollenkaan... Tosin mulla teline on toiminut ihan ok jo 16000 km verran.

Miten olisi Garminin Streetpilot 2710? Mulla itellä on ollut auto ja mp-käytössä tämän kesän ja eipä siitä paljon moitteen sijaa voi sanoa.

Back