• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Autodoc.fi MP-renkaitakin löytyy

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja poteroa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Autodoc.fi MP-renkaitakin löytyy

Tulipa sitten vahingossa katseltua MP-renkaita Autodocin puolelta, ja kappas, niitä löytyy.

Tilasin Avon Cobra kumit ja sain parin 30 euroa halvemmalla kuin monesta muusta rengaskaupasta, toimitus reilu viikko.

Toimitus kotiovelle, eikä mitään huonoa sanottavaa. :thumbup:

Totta turiset, halpaa vaikuttaa olevan kun vilkaisin. Niitten hakukone ei oikein toiminut, suoraan googlaamalla löytyi. Seepraan rengassetti tulis 140 eurolla kotiovelle:) Menee just yli 110 euron ilmaistoimitusrajan.
Ei noilla hinnoilla kannata enää kuluneilla renkailla ajella.

Satasella näyttäs saavan Pilot power 3 eteen. Hieman halvemmalla kun muualla mitä katsonut olen.

Juu, niiden haku tuntuu olevan "hakusessa" :grin:

Hieman vaatii selaamista koko tarjonnan osalta, tai sitten juu googlen kautta.

Mulla oli Avoneissa paistona vko 39 2016, joten ihan tuoretta tavaraakin vielä.

Enteriä painettu. Michelin Pilot Power 3 etunen tulossa. Katotaanpa mikä on paisto ja milloin tulee.

Suzu-ukko sanoi:
Enteriä painettu. Michelin Pilot Power 3 etunen tulossa. Katotaanpa mikä on paisto ja milloin tulee.

Tuliko rengas jo? Itse ajattelin tuolta tilata, mutta jos kuukausia menee niin sitten muualta.

Back