Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari päivää on mulla kestänyt. 9V patterit maksavat sen verran paljon, että päätin ostaa biltemasta sellaisen tupakinsytyttimeen tökättävän vehkeen, josta saa ulos jännitteitä 1.5V välein. Suoraan en uskaltanut Autocomia akkuun kytkeä. Pyörästähän saattaa tulla vaikka 15V käydessä. Autocomin omat vehkeet pyörän sähköjärjestelmään maksoivat mielestäni liikaa. Tosin paristotkin kestävät lähes yhtä kauan kuin kypäräsarjan johdot. Kolmas setti jo rikki.Onko kokemusta minkä aikaa paristot kestävät normaali ajossa jossa niitä ei aina käytetä..
Saako olla pattereita jatkuvasti vaihtamassa..![]()
Niin on. Siinäkään ei tartte muuta kun muistaa laittaa sulake väliin, niin ei virtapiikit tapa laitetta. Niin ikään Biltemasta saa valmiita sulakkeellisia johtoja. Itse laitoin sekä tuon 12V tupakansytyttimen, sekä Autocomia ja muuta sälää varten sitten suoraan akusta virransyötön. Nuo laitteet ei paljoa virtaa vie, joten laturin pitäisi riittää. Ei maksa paljoa eikä ollut iso homma.luulisi nuin äkkiseltään että paljon helpompi kun pyörästä varastaa virrat.
Mulla ainakin virta tulee akustaOnko kokemusta minkä aikaa paristot kestävät normaali ajossa jossa niitä ei aina käytetä..
Saako olla pattereita jatkuvasti vaihtamassa..![]()
Juu, kyllä on...Olikos niissä jotain eroja eri malleilla mistä ne virran otti,
saattoi ollakin...
Helpommalla varmaan pääsee kun ostaa mallin johon saa 12v kytkettyä suoraan..![]()
Onko suositella ostopaikkaa suomesta tai muualta mailmaa![]()
Kotomaassaahan tuota myypi mm. RXTX-tuote Mansesterissa.Helpommalla varmaan pääsee kun ostaa mallin johon saa 12v kytkettyä suoraan..![]()
Onko suositella ostopaikkaa suomesta tai muualta mailmaa![]()
Tuon gesmiadapterin virkaa hoitaa melkein mikä tahansa puhelimeesi sopiva adapteri, itse ostin moisen 3:lla eurolla puhelimia myyvästä liikkeestä tarvikevaraosana.Muutama poiminta, jotka ainakin itse ostan/teen Easi-Rider sarjan päivittämiseksi.
GSM-adapteri: 9€
Ihan tavallinen Stereopiuha 3.5mm uros/uros - parilla-kolmella eurolla saa muutaman metrin pätkän moista ellei kaapista löydy.sanoi:CD/MD-soitinjohto: 10€
Tämä jakaa mielipiteitä. Minun mielipiteeni on että jos pidät piuhaa takin alla niin suosittelen ihan sitä tavallista suoraa, jos taas roikotat rotsin päällä niin tuo kierre lienee parempi. Itselläni molempia malleja ja suoria tulee käytettyä enimmäkseen.sanoi:Spiraalijohto kuulokkeisiin: 40€
Niinpä, elämä on. Tuolla ensimmäisessä vastauksessa mainitsin pitäväni hieman kalliina noita lisävarusteita.Tuon gesmiadapterin virkaa hoitaa melkein mikä tahansa puhelimeesi sopiva adapteri, itse ostin moisen 3:lla eurolla puhelimia myyvästä liikkeestä tarvikevaraosana.Muutama poiminta, jotka ainakin itse ostan/teen Easi-Rider sarjan päivittämiseksi.
GSM-adapteri: 9€
Ihan tavallinen Stereopiuha 3.5mm uros/uros - parilla-kolmella eurolla saa muutaman metrin pätkän moista ellei kaapista löydy.sanoi:CD/MD-soitinjohto: 10€
Tämä jakaa mielipiteitä. Minun mielipiteeni on että jos pidät piuhaa takin alla niin suosittelen ihan sitä tavallista suoraa, jos taas roikotat rotsin päällä niin tuo kierre lienee parempi. Itselläni molempia malleja ja suoria tulee käytettyä enimmäkseen.sanoi:Spiraalijohto kuulokkeisiin: 40€
Mulla on autocomi kiinteästi pyörässä kiinni ja siltä pohjalta kommentoin tuota kierrepiuhaa. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään taskujen kanssa vaan esim 2-osaisen nahkiksen alla tuo suora piuha on 100 kertaa mukavampi, kierrehönpästä ei ole mitään hyötyä ellet pidä sitä puvun päällä. 1-osaisen kanssa varmaan tuo kierrebiusakin alkaa jo saamaan jotain hyötyä irti.Tuo kierrejohto on listassa siksi, että jos ottaa virran pyörästä, niin sitten voisi koko mötikän asentaa pyörään enemmän tai vähemmän kiinteästi ja tuodan vain pistokkeet sopiviin paikkoihin näkyville. Niihin saisi sitten kytkeä kypäräpiuhat ja muut vehkeet. Kyllä mulla on jo taskuissa ihan tarpeeksi tavaraa ilman kypäräpuhelintakin. Nahkapuvun kanssa tahtoo olla vaikeuksia sovittaa tupakat, lompakko, puhelin, parit avainniput, korvatulpparasia ja jos vielä tulisi jotain lisääkin.
Onko sulla se suorakin johto irroitettavissa Autocomin purkista? Easissa se ainakin on kiinteästi keskusyksikössä kiinni, joten sen joutuisi aina asettelemaan takin sisään. Jos keskusyksikkö on kiinteästi asennettu pyörään, niin ne johdot roikkuisivat siinä sitten vapaana, kun eivät ole käytössä. Suora johto on varmaan ihan ok, mutta irti se on takin mukaan saatava.Mulla on autocomi kiinteästi pyörässä kiinni ja siltä pohjalta kommentoin tuota kierrepiuhaa. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään taskujen kanssa vaan esim 2-osaisen nahkiksen alla tuo suora piuha on 100 kertaa mukavampi, kierrehönpästä ei ole mitään hyötyä ellet pidä sitä puvun päällä. 1-osaisen kanssa varmaan tuo kierrebiusakin alkaa jo saamaan jotain hyötyä irti.
Ei ne johdot ole kai missään irrotettavissa autocomin päässä, itselläni ne roikkuvat jalan vieressä sillon kun eivät ole käytössä eivätkö ole häirinneet. Muutama kuva piuhojen roikunnasta :Onko sulla se suorakin johto irroitettavissa Autocomin purkista? Easissa se ainakin on kiinteästi keskusyksikössä kiinni, joten sen joutuisi aina asettelemaan takin sisään. Jos keskusyksikkö on kiinteästi asennettu pyörään, niin ne johdot roikkuisivat siinä sitten vapaana, kun eivät ole käytössä. Suora johto on varmaan ihan ok, mutta irti se on takin mukaan saatava.
ei se kierrepiuha ole niin kovalla vedolla että väkisin kampeaa edes goretakin sisään piiloon ja toisaalta miksi sen piilossa pitäisi olla?sanoi:Kierrejohtoa olen ajatellut siksi, että se voisi tulla takin helman alle ja olisi sieltä venytettävissä vaikka tankin sivureunan olla olevaan pistokkeeseen. Kun töpselin ottaisi irti, niin johto livahtaisi lähes itsestään takaisin piiloon pois roikkumasta. Kypärään liitettävä pää voisi olla rintataskussa.
Suora johto on varmaan ihan ok, mutta irti se on takin mukaan saatava.
Noniin, näköjään ymmärrettiin sit ihan ristiin ...Tuntuu, että nyt ei ymmäretä samalla tavalla.
Sullakin noissa kuvissa johdot roikkuvat niin vähän, että ne eivät millään ylety kypärään asti. Juuri näin pitää ollakin. Kiinnittäisin takkiin sen kierrejohdon niin, että ensimmäinen liitos on vaikkapa tankin sivureunan alla juuri kuten sinullakin ja toinen liitos normaalissa paikassa kypärän reunan alla. Jos mies erkanee pyörästä tahtomattaan, niin johto irtoaa tankin päästä. Kun takin ottaa pois päältä, niin irroitetaan pistoke kypärästä ja kierrejohto lähtee takin mukana. Mikään liitos ei veny takin helmojen tai kaulusten alle vaan kierrejohto venyy pois sieltä helmojen alta ylettyäkseen liittimeen. Been there, done that.