• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Autocom+bluethooth 1273

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja unnah
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
OULU
Itsellä on Autocom Kit 300+1273 bluetooth palikka.Olen yrittänyt saada puhelinta (nokia N70)toiminaan 1273 palikan kautta,mutta en onnistu siinä  
sad_orig.gif
  Puhelin kyllä löytää 1273 palikan,kun puhelimen laittaa etsimään laiteparia,jonka jälkeen puhelin kysyy koodin,joka on 0000.Kun syötän koodin niin puhelin ilmoittaa että :laitetta autocom ei voi liittää pariksi.Missä vika  
nixweiss.gif

Kokeiltiin myös toisen puhelimen kanssa (Sony Erikson),ei onnistu toiselakaan puhelimella.
Oletteko saanut toimimaan kyseisen 1273 palikan puhelimen kanssa  
nixweiss.gif

Sama palikka. Ohjeet on tietysti tallilla, joten en voi tarkastaa koodia, mutta kai se niin oli. Mutta koita resetoida se palikka ensin ohjeen mukaan. Pitäisi silloin purkaa mahdolliset vikatilanteet. En nyt muista ulkoa, mutta ensin painat tietyn aikaa nappia A, valo alkaa vilkkumaan. Sitten nappia B tietyn aikaa, ja sitten vaan parittelemaan.
smile_org.gif

Itsellä on Autocom Kit 300+1273 bluetooth palikka.Olen yrittänyt saada puhelinta (nokia N70)toiminaan 1273 palikan kautta,mutta en onnistu siinä :( Puhelin kyllä löytää 1273 palikan,kun puhelimen laittaa etsimään laiteparia,jonka jälkeen puhelin kysyy koodin,joka on 0000.Kun syötän koodin niin puhelin ilmoittaa että :laitetta autocom ei voi liittää pariksi.Missä vika :dunno:
Kokeiltiin myös toisen puhelimen kanssa (Sony Erikson),ei onnistu toiselakaan puhelimella.
Oletteko saanut toimimaan kyseisen 1273 palikan puhelimen kanssa :dunno:
Kyllä ainakin Nokian 6300 känny alko pelittää.

Teitkö alkuun ne ohjeissa olevat pari 6 sekunnin kuittailua ledin välkkymisineen suojatulpan alla olevasta napista ?

Kyllä se koodi on 0000

Sama palikka. Ohjeet on tietysti tallilla, joten en voi tarkastaa koodia, mutta kai se niin oli. Mutta koita resetoida se palikka ensin ohjeen mukaan. Pitäisi silloin purkaa mahdolliset vikatilanteet. En nyt muista ulkoa, mutta ensin painat tietyn aikaa nappia A, valo alkaa vilkkumaan. Sitten nappia B tietyn aikaa, ja sitten vaan parittelemaan.  
smile_org.gif
Eipä ole tuota Suomenkeilistä ohjetta  
sad_orig.gif
  On vaa englanninkielinen ohje.
Englanninkielen taito  on aika heikko  
withstupid.gif

Sen takia en varmaan osaa yhdistää tota palikkaa puhelimeen  
sad_orig.gif

Minä yritän keretä tänään tallille hakemaan ohjeen. Katsotaan sitten, jos et ole siihen mennessä apua saanut.

Kokeileppas seuraavalla tavalla.
Kytke virta Autocomiin.
Kytke BT-palikka Autocomin AUX1 liittimeen. Odota 10 sekuntia, jotta BT-palikka buuttaa itsensä.
Paina nappia 6 sekkaa, jolloin palikan merkkivalo sammuu.
Paina uudestaan 6 sekkaa, jolloin merkkivalo alkaa vilkkumaan nopeasti.
Sen jälkeen laita puhelimesi hakemaan yhteyttä.

Kokeileppas seuraavalla tavalla.
Kytke virta Autocomiin.
Kytke BT-palikka Autocomin AUX1 liittimeen. Odota 10 sekuntia, jotta BT-palikka buuttaa itsensä.
Paina nappia 6 sekkaa, jolloin palikan merkkivalo sammuu.
Paina uudestaan 6 sekkaa, jolloin merkkivalo alkaa vilkkumaan nopeasti.
Sen jälkeen  laita puhelimesi hakemaan yhteyttä.
Kiitoksia ohjeesta  
062802jumpie_prv.gif

bowdown.gif

Toimii hyvin
tounge.gif

withstupid.gif
En ymmärtänyt tuota lontoota!

Mukavaa joulua  
062802moto_prv.gif

Ois silti jo kesä  
buttrock.gif

.miguel.
Newbie

Ryhmä: Noviisi
Liittyi: Joulu. 2007 Lähetti: Joulu. 19 2007,16:05

--------------------------------------------------------------------------------
Jos joku haluaa tietää vastaavan firman Englannissa, josta noita autocomeja on samaan hintaan saatavissa vielä Suomeen, laittakoon yksityisviestiä mulle.
Itse tilasin tänään ja homma hoitui hyvin, sähköposteihin vastattiin alle puolessa tunnissa. Heille Suomeen lähetys ei ollut ongelma, ilmoittivat vielä erikseen pyytämättä että postikulut Suomeen 10£, toisin kuin sivuilla mainittiin

Tommonen viesti oli toisessa ketjussa.

Testailin KIT 300:sta + Bluethoottia keittiön pöydällä ja tuli ongelma.
Kun esim. puhelimen kautta kuuntelee musaa ja sitte saapuu puhelu, niin musa vaimenee ja linja aukeaa hetken päästä niin kuin pitääkin.
MUTTA kun puhelu loppuu, katkeaa myös yhteys autocomiin???
sad_orig.gif

Testailin KIT 300:sta +  Bluethoottia keittiön pöydällä ja tuli ongelma.
Kun esim. puhelimen kautta kuuntelee musaa ja sitte saapuu puhelu, niin musa vaimenee  ja linja aukeaa hetken päästä niin kuin pitääkin.
sad_orig.gif
Minulla on niin viisas puhelin, että vastaavassa tilanteessa se kysyy, haluatko jatkaa musiikin kuuntelua. Vastaus annetaan painamalla NAPPIA PUHELIMESTA.
033102ass_1_prv.gif
Varsinainen Bluetooth-toiminto. Puhelin on Samsung D-820. Nokian puhelin osaa jatkaa musiikkia automaattisesti. Minulla on siksi käytössä erillinen MP3-soitin.

Testailin KIT 300:sta +  Bluethoottia keittiön pöydällä ja tuli ongelma.
Kun esim. puhelimen kautta kuuntelee musaa ja sitte saapuu puhelu, niin musa vaimenee  ja linja aukeaa hetken päästä niin kuin pitääkin.
sad_orig.gif
Itsellä teki juuri samanlailla  
033102ass_1_prv.gif
mad.gif

Back