Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu minä myös kaipailisin tietoa. Autocomin asensin suoraan takavalolta, mutta nyt pitäisi asennella Kahvanlämppäreitä, Zumoa ja ehkä mahdollisesti tupakansytkärijohtoa.Tulipa tilattua samanlainen laite, huomenna ilmeisesti pääsen asentelemaan kypäröihin.
Tyhmä kun olen tuon tekniikkapuolen suhteen niin kyselen miten laitteen saisi liitettyä pyörän sähköjärjestelmään, sama ongelma TomTomin kanssa? Suoraan akkuunhan noita ei ilmeisesti kannata tökätä. Jos joku viitsisi selittää kansantajuisesti miten homma toimii, vai olisko parasta viedä mopo keväällä huoltoon ja teettää asennus siellä?
Itselläni on tarkoitus suunnilleen samaa settiä asennella, takavalolta otan ainoastaan Autocomin.Juu minä myös kaipailisin tietoa. Autocomin asensin suoraan takavalolta, mutta nyt pitäisi asennella Kahvanlämppäreitä, Zumoa ja ehkä mahdollisesti tupakansytkärijohtoa.Tulipa tilattua samanlainen laite, huomenna ilmeisesti pääsen asentelemaan kypäröihin.
Tyhmä kun olen tuon tekniikkapuolen suhteen niin kyselen miten laitteen saisi liitettyä pyörän sähköjärjestelmään, sama ongelma TomTomin kanssa? Suoraan akkuunhan noita ei ilmeisesti kannata tökätä. Jos joku viitsisi selittää kansantajuisesti miten homma toimii, vai olisko parasta viedä mopo keväällä huoltoon ja teettää asennus siellä?
Jos on näin paljon tavaraa asennettavana, niin pitääkö välille kytkeä jotain releitä, sulakkeita??
Vai asentelenko loputkin romut suoraan takavalolta?
MoroTyytyväinen käyttäjä täälläkin. Minulla GPS, MP3 ja bike-to-bike. Ja sama havainto oli tuosta suorasta akkukäytöstä, loppukesästä siirsin sähköoton valokatkaisijaan. Mikkipuomin laitoin alunperin niin lujasti avattavaan Schuberthiin, että sitä on kestänyt taivutella.
Ai, eikö sitä saa? Kiellettiinkö se oikein jossain ohjeessa?Hei miksi Zümo ei saa kytkeä suoraa akulle? Laitteen mukana tulleessa virtajohdossa sulake mukana. Autocomin olen kytkenyt takavalosta.
Zumon piuhat sulakkeineen suoraan akkuun. Hyvin on pelittänyt jo parin viikon ajan. Myös mp-mode toimiiAi, eikö sitä saa? Kiellettiinkö se oikein jossain ohjeessa?Hei miksi Zümo ei saa kytkeä suoraa akulle? Laitteen mukana tulleessa virtajohdossa sulake mukana. Autocomin olen kytkenyt takavalosta.
Näin minä kytkin, koska ensin otin virran pääsulakkeelta (myös jatkuva virta), mutta jostakin syystä jännite oli liian alhainen, eikä Zumo mennyt prätkä-modeen. Akku sattui olemaan siinä vieressä, joten siihen piuhat, ja jo alkoi pelittämään.