• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Auto/prätkäkoulut, pääkaupunkiseutu.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ma^ko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyykö pääkaupunkiseudulta sellaista auto/prätkäkoulua jolla olisi treenipyörä joka on tarpeen matala 152cm "korkealle" naisihmiselle ja jolla vois ostaa muutaman perusajoharjoittelukerran? Kortti löytyy, prätkää ei vaan ole emäntä ajanut ja ennenku menee mopo ostoksille olis ihan hyvä hallita ajamisen perusteet ja mun pyörä on hieman turhan buli et sil vois opettaa.

Mä kävin aikoinaan haagan autokoulus jolla oli mesta tos töölös topeliuksenkadulla. Siinä oli parikin pyörää valittavana, toinen oli er5, joka oli aika matala.. En tiiä kyll mitä siel enää on.
Mun opettaja oli Kari jotain, joka oli tosi kannustava ja kliffa.
Ja ennen kaikkee kärsivällinen
biggrin.gif

Ja ne muutkin oli siellä mukavia. Mä en nyt vaan millään muista sen Karin sukunimee
sad_orig.gif

Sain meinaa kysellessäni maunulasta aika penseen vastauksen tyyliin turha tänne on tulla ajaa mitään a-korttii jos ei oo penistä housuissa.. Ei tarvinnu sinne mennä
crazy.gif

Ite ajoin prätkäkortin Leppävaaran silloisella Elossa, nykyisessä Moviassa. Tosin ajoin sen Hondan Cbr.llä. Elikkäs piikillä. Pituutta on sen 152cm.

Kumallista. Autokouluilla on mailiosoitteet sivuillaan(jos on sivut), tiedusteluun että onko kiinnostusta moottoripyörän perusopetukseen ja onko matalaa pyörää, ei kukaan vaivaidu ainakaan mailitse vastaamaan.

Back