Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...tai rajata alue teipillä.Eli kannattaa irroittaa vahattavat muoviosat muista kilkkeistä mikäli on vaaraa että lipsahtaa vahaa vahattavan alueen ulkopuolelle.
Onks sama mömmö kun Glymin Bumper Care? Semmosta vihreetä väriltään? Sitä olen isse käyttäny ja toimii loistavasti, suosittelen!AutoGlymin Bumper Black auttaa tohon...eräänlainen silikoni pitonen ehostusaine millä mustatkin muoviosat saa hohkaan uutuuttaan! käy oikeestaan mihin vaan!
Niin, muovihan tehdään öljystä.Muovissa on jonkun tarinan mukaan öljyä, ja lämmitys nostaa öljyn taas pintaan.
Kyllä Asconan puskurista tuli lämmittämällä hyvä. Myös pienet naarmut puskurin kulmassa ikäänkuin häipyivät lämmittelyllä.Lämmittämällä vaan saa herkästi kovin laikukasta jälkeä aikaiseksi => pitäytyisin melko pienissä alueissa enkä lähtisi esim. auton muovipuskuria "sävyttämään"![]()
Tuota Autoglymin mömmöä suosittelen minäkin. Olen käyttänyt ja toimii LOISTAVASTIOnks sama mömmö kun Glymin Bumper Care? Semmosta vihreetä väriltään? Sitä olen isse käyttäny ja toimii loistavasti, suosittelen!