• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Atlantinvalli Jutaus 2016, T-paitojen värin äänestys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jlik
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Paidan väri

• harmaa (ash)

Ääniä: 6 20,0%
  • musta (black)

Ääniä: 10 33,3%
  • vihreä (kelly green)

Ääniä: 8 26,7%
  • punainen (red)

Ääniä: 1 3,3%
  • sininen (royal blue)

Ääniä: 4 13,3%
  • valkoinen (white)

Ääniä: 1 3,3%

• Ääniä yhteensä
    30
  • Äänestys suljettu .

jlik

MotOrg ry jäsen
Tässä AVJ-16 T-paitojen värin äänestys. Paita on tätä mallia. Paitaan tulee AVJ-16 teksti sekä Huurusmiähen tekemä logo.

T-paidan hinnaksi on tulossa 10EUR (tämän hetkinen hinta), itse painatus tehdään ensi keväänä 1-2 kuukautta ennen jutausta joten hinta voi hieman nousta muttei mitenkään merkittävästi. Linkistä löytyy myös kokotaulukko.

Huom. dc-collection toimittaa paidat ja itse painatus tehdään Kartecon Oy:ssä.

Ja luonnollisesti,vain jutaukseen ilmoittautuneille, tai siksi aikovalle!

Äänestys päättyy 30.9.2015.

Mä jo vähän ihmettelinkin etteikö kukaan oo vielä äänestäny mutta tulokset näkyykin vasta sitten kun on ite äänestäny.

Harmi ettei vaihtoehtoina ole khaki, bottle green tai green moss. Eikös ne olisi olleet lähempänä teemaan sopivaa "military green":iä kuin kelly green?

Jutaajien toiveesta vaihdetaan toi vihreä sitten bottle greeniin. En vain pääse editoimaan tuota äänestystä.

Nostetaanpas tätä ketjua ylös. Vajaa viikko aikaa äänestää paidan väri. Loput jutaajat, hopi hopi jos haluat vaikuttaa paidan väriin.

Vielä aikaa äänestää päidan väri. Kun otetaan huomioon 3 muutosta niin väriksi tulossa bottle green.

Nonnii. Mustasta 3 ääntä bottle greeniin joten paidan väriksi siis BOTTLE GREEN.

Back