• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Arai-kypärien visiirit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Moto^
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Tampere
Tilasin eile RX-7 Corsairin niin tuli miälee, että huurtuuko noi Arain visiirit kuinka helposti? Onko hyvä ostaa Fog City-kalvo tms? Entäs onko noi peilivisiirit kuinka tummennettu eli näkeekö pimeellä mitään läpi?

Mulla on tumma sininen peili, ei näe pimeellä mitään mutta paisteessa se on ehdoton.

Keltainen visiiri vahvistaa valoa, ei nää paisteella mitään mutta sumussa ja pimeellä hyvin. Keltaisessa mulla on pinlocki, ei huurru.

Fogcity olis muuten hyvä kun ei huurru pakkasellakaan, mutta liima ei kestä pesua. Sinne väliin kun sitten menee vettä niin sit
veryangry.gif

Huurtuu samalla lailla kuin muutkin visiirit, iridiumista ei pimeällä hirveästi läpi näe, mutta vaiston ja kuulon avulla pääsee kyllä eteenpäin..
cool.gif

Astro/R ei huurru kovin helposti ilman pinlockiakaan. Pinlockin kanssa ei huurru ollenkaan. Iridiumvisiirillä (kulta) näkee pimeessä vain pitkät valot päällä
biggrin.gif
blush.gif
.

Kylmällä ilmalla kaupungissa räppänät kiinni ajettassa tuon saa hyvään huuruun... Sen leukaventtiilin kanssa kun oppii pelaamaan, niin ei se juurikaan huurru ja itse tyrkkään ko. kypärän visiireihin huurteenestoa, joten no problem!

Mä en kyllä nää keltasilla ajolaseilla pimeessä mitään, että kyl se kirkas on mun mielestä paras pimeellä... Huurtumisesta en tiedä muuta ku et kaikki mun visiirit on huurtunu, mut ajolasit vaan tosi kovalla pakkasella
smile_org.gif

Back