• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Apuja, kerro miksi ostaa Z750S..?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NNR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt tarvitaan apua Kawa-miehiltä (tai naisilta):

Tällä hetkellä alla oleva Kawasaki ER-6n kaipaa vaihtoa johonkin toiseen ja harkinnassa on ´04 tai uudempi Honda VFR800, Kawa Z750S tai Yamaha FZ-6. Ole hyvä ja myy minulle idea Z750S:stä, ettei tarvitse merkkiä vaihtaa! Syinä kiinnostuksille ulkonäkö ja n. 100 hv:n kaipuu sekä tarve (ainakin pienille) katteille.

Ajotarpeet ovat 1) lyhyttä duuniajoa jokapäivä 2) viikonloppureissuja joka toinen vkonloppu ja 3) ehkä 5 pidempää reissua kesässä, yksin ja kaksin. Niin ja vaimokin ajaa paljon...

Moi,

Z750S ollut viime ajokaudesta ja oon ollut oikein tyytyväinen.
smile_org.gif
Tehoja riittävästi ja katteen ansiosta matka-ajokin sujuu mukavasti. Takajalkatapit matkustajalle aikas ylhäällä
sad_orig.gif
Tankkausväli hieman lyhyt, mut ei ne tehot tyhjästä tuu
tounge.gif
Kaiken kaikkiaan kuitenkin plussia enemmän kuin miinusta ja tuosta ulkonäöstä voidaan olla montaa mieltä...miksiköhän Z750 kaverit on heti virittelemässä isompaa katetta mopoihinsa jos ne kerran on niin must ilman sitä
wink.gif

Ittellä on ilman S merkintää, mut tosiaan kauneus on katsojan silmässä. Jos ajelee pitempää reissua edes silloin tällöin, ei oo S mikään paha olla olemassa. Kyl tolla täysnakulla pitemmät matkat käy aika raskaiks.
Muutenhan pyörä on sama ja oon ainaki ollu todella tyytyväinen. Voin suositella vahvasti hommaamista. Sopivasti tehoa ja varmasti mukavampi matkalla kun nykyinen Erkki. Kyllä tolla matka-ajossa ajaa keposeen sen 250-300km tankilla, joten ei se nyt niin lyhyt tankkausväli mun mielest oo. Sehän on aina kahvan asennosta kiinni
smile_org.gif
.

Back