• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aosta Valley majoitus vinkkejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mrvexin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Mrvexin

MotOrg ry jäsen
Oisko hyviä vinkkejä majoituksen suhteen ensikesälle tuolta alueelta n. 3 yötä yksin liikenteessä eli (1hh), kohtuu kustannuksin, koska tuolla alueella heinäkuussa on aika kalliin puoleista.
http://www.ilnigra.it Onko kukaan ollut tuolla, ( 54€) . Tämä tosin vähän väärällä puolella Aostan, ajatuksena ois enempi tuo länsi-etelä puolen tiet..pohjoisesta kun olen tulossa.

Viimeksi muokattu:
ArdeH sanoi:
Itse varasin majoituksen täältä,http://www.hotelmignon.info/indexGb.htm.
Tiedä sitten onko hyvä vai huono, mutta on se aavistuksen lännenpänä.
Ja nyt kaikki alueella matkailleet kertokaahan mitä alueelta voisi bongailla.

>Arde<

Mihin hintaan? Koska oot menossa? En löytänyt sivuilta huonehintoja, booking.com ei myös tuntenut ko. hotellia. Keskiviikon iltiksessä oli Aosta Valleystä sivun juttu... Itse olen tuossa Heinäkuun puolvälissä ..

Viimeksi muokattu:
Heinäkuun alussa (2pyörää, 4henkilöä) ollaan reissussa.
Kyllä ne hinnat hotellin sivuilta löytyy (room, periodi B, single 39€ + aamiainen 8€).
Buukkaus suoraan hotellin sivujen kautta, meille tuli varausvahvistus seuraavana päivänä.
Lentäen Muncheniin, tietysti vuokrapyörät Hermannilta ja eikun mäkiä kiipeilemään!:grin:

>Arde<

ArdeH sanoi:
Kyllä ne hinnat hotellin sivuilta löytyy (room, periodi B, single 39€ + aamiainen 8€).
Buukkaus suoraan hotellin sivujen kautta, meille tuli varausvahvistus seuraavana päivänä.
Lentäen Muncheniin, tietysti vuokrapyörät Hermannilta ja eikun mäkiä kiipeilemään!:grin:

>Arde<

No niipä löytys, katoin vain tuota booking sivua pikasesti..kiitokset.. ei pahan hintanen.. pistetään harkintaan. Ite menossa ajamalla, tuolta sitten Split:n 21.päiväksi, jossa viikko, konaisuus kait jotain +/- 3 vko.

ArdeH sanoi:

>Arde<

Oisko sulla linkkiä tuolee Hermannille, viime kesänä ajoin siirtymät mutta tuo lento ja vuokra on vahvasti mietinnässä ensi kesänä:)

Back