• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alustava tiedustelu: 2 päiväinen TouRinki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Go-Za

TET Linesman Finland
Kevät lähestyy hurjaa vauhtia!

Ja kunhan lumet häippäsee asfalteilta ja alkaa pysyä kuivina alamme taas ajelemaan sunnuntai-TouRinkeja...
Paitsi että voisihan sitä yhden pidemmänkin reissun tehdä!

Ajatuksena olisi että lauantaina 28. toukokuuta on Lahdessa tuo "hymyilevän motoristin kevätpäivä tapaaminen" ja aamupäivällä voisi ajella sinne letkassa (tai omia reittejä...), mutta sieltä jatkaisimme 16:sta aikoihin n. 320 kilsan reitillä kohti keskisuomea.
Yöpyisimme jossain edullisessa majatalo/ b'n'b -tyyppisessä paikassa ja sunnuntaina ajelisimme takaisin kohti etelää (n. 360km).

Jos 5-8 olisi mukana niin voisi harkita lähdetäänkö vai ei, mutta 8 (minimi) voisi olla semmonen hyvä osallistujamäärä että voisin reissun varmuudella järjestää! (Säävaraus)

Alustavia mielipiteitä mahdollisesta osallistumisesta otetaan mielellään vastaan, alan sitten maalis-huhtikuussa kyselemään vaikkapa alennuksia majoitukseen tms.
sport05.gif

------------------
Alustavat ehkä tai joo:
- Go-Za
- Suzu-Ukko (+1)
- olharius
- asu
- marko.fzs
- Naakka
- Lowkku
- tube68
- mänä
- Bing
- Tallu
- JMH
- MauriOC
-

Täältä lähtee suzu-ukko akkasa kanssa mukaan jos vaan kaikki kohdalleen natsaa..

Samaan aikaan pidetään Posari. Orggilaisten kauden avaustapahtuma Porin Reposaaressa....
li

Kannattaa koukata sen kautta...

Jos ei muuta osu kyseiseen viikonloppuun niin mikäpä siinä! Kilometrejä kilometrejä!

Sulaisi nuo lumet vielä niin pääsisi tien päälle
sad_orig.gif

Kuulostaa hyvältä. Näyttää vielä että tekis sopivan tauon talonrakennus projektiin. Mä olen mukana! Tai siis jos vaimo päästää. Saattaa olla että otan vaimon mukaan.

blush.gif
inlove.gif

Laitetaan tämäkin muistiin.

Tulee kiireinen kesä taas
smile_org.gif

Järjestäjän kannalta helppo aika; ei vissiin majapaikat ole vielä kovin täyteen buukattuja touko-kesäkuun vaihteessa.

No mikä ettei.

Viime kesän reitit oli niin hyvin rakennettuja, että poiskaan ei voi olla... Ajohaluiset ovat löytäneet toisensa. Kahvit juodaan seisaaltaan ja röökitaukoja ei pidetä.

Kotoa tuli suorastaan kehoitus pysyä poissa koko viikonloppu. Joko olen tyhmä tai sitten en ymmärrä??

BF

Ehdottomasti ehkä mukana, jos olis jonain toisena viikonloppuna. Mä meen varmaan tonne Poriin mahdollisesti, jonne suuntaa kyllä varmaan aika moni muukin. Voisko aatella jotain toista viikonloppua?

Ehdottomasti ehkä mukana, jos olis jonain toisena viikonloppuna. Mä meen varmaan tonne Poriin mahdollisesti, jonne suuntaa kyllä varmaan aika moni muukin. Voisko aatella jotain toista viikonloppua?
Tottakai jotain toistakin vkl:a voidaan miettiä, mä ajattelin vaan ton Lahden homman sopivan tohon lauantaille "päivän ohjelmaksi"...

Ja taas toisaalta en haluaisi kenestäkään lauantai-iltana hieman liikaa nauttineesta mitään riippakiveä koko reissun onnistumista ajatellen -Eli Porin reissu ilmeisesti tarkoitettu hieman riehakkaammille?? Ja tämä taas niille jotka haluaa nauttia vain kilometreistä.

Laittavatkin töistä matkustamaan viikoksi saksanmaalle tuona viikonloppuna, joten eipä sittenkään. Mutta jos sitä viikonloppua vaihdetaan, niin sitten
062802moto_prv.gif

Onnistuskohan tuota saamaan yövapaata...
nixweiss.gif

Seuraavana perjantaina pitäs starttailla Espanjaa kohden joten saattaa olla yöloma hiukkasen holdissa.
Noo, josko emäntää pitelis hyvänä illan tullen ja sitten yöllä kysys lähtöluvan....
idea3.gif

Siis, varma ehkä

Mä lähen näillä näkymin ainaki hymyilevässä käymään mutta en yöreissulle.

Onnistuskohan tuota saamaan yövapaata...  
nixweiss.gif

Seuraavana perjantaina pitäs starttailla Espanjaa kohden joten saattaa olla yöloma hiukkasen holdissa.
Noo, josko emäntää pitelis hyvänä illan tullen ja sitten yöllä kysys lähtöluvan....  
idea3.gif

Siis, varma ehkä
Wow...
Jos absum:kin lähtisi niin meillähän olisi hyvä reissu ja osanotto pelkkien Masalan asukkien kesken...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back