Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noissa urheilukerrastoissa on harvemmin liukas pinta, joka on nimenomaan 1-osaisen nahkapuvun kanssa se tärkein ominaisuus.Urheilukerrastoja löytyy joka urheilukaupasta!
Mulla ainakin on sellanen. Top-Sportista ostin eikä paljoo maksanut. Hyvä on.Noissa urheilukerrastoissa on harvemmin liukas pinta, joka on nimenomaan 1-osaisen nahkapuvun kanssa se tärkein ominaisuus.Urheilukerrastoja löytyy joka urheilukaupasta!
Mulla on myös tämä samainen Rukan tekele, toimii hyvin sekä kylmällä että kuumalla ja on myös liukas eli nahkapuvun saa päälle ja pois ilman suurta tuskaa. Alesta löytyy aina toisinaan setti ~30 euron hintaan.Itellä käytössä Rukan RVP technica ja hyvin toimii.
Pidän mieluummin 2 osaista pukua kuin yksi osaista.
Varmaan joku tuulenpitävä pinta?Mulla ainakin on sellanen. Top-Sportista ostin eikä paljoo maksanut. Hyvä on.Noissa urheilukerrastoissa on harvemmin liukas pinta, joka on nimenomaan 1-osaisen nahkapuvun kanssa se tärkein ominaisuus.Urheilukerrastoja löytyy joka urheilukaupasta!
Eikös se nyt kuitenkin ole tärkeintä, millainen se asu on päällä? Esimerkiksi noissa Rukan alusasuissa ei sitä kaikkein liukkainta pintaa taida olla kuin vanhanmallisessa Windstopper-kerrastossa. Form Fit Funktion on uusissa se liukaspintaisin, miellyttävä muutenkin saumattomana. Pahimpaan hikoiluun RVP, vähänkään viileämpään keliin CoolMax. Kaikki nuo em. ovat riittävän sileäpintaisia, että pukeminen käy helposti.sanoi:Noissa urheilukerrastoissa on harvemmin liukas pinta, joka on nimenomaan 1-osaisen nahkapuvun kanssa se tärkein ominaisuus.
NPN:n profiilista päättelin että tuo asu tulee nimenomaan RR-käyttöön. Tällöin ei ole käyttöä esim windstopper ominaisuudelle. Liukkaus auttaa siinä ettei ajon aikana nahat tartu ihoon, ja hikisenä puvun saa pois päältä settien välissä.Eikös se nyt kuitenkin ole tärkeintä, millainen se asu on päällä? Esimerkiksi noissa Rukan alusasuissa ei sitä kaikkein liukkainta pintaa taida olla kuin vanhanmallisessa Windstopper-kerrastossa.sanoi:Noissa urheilukerrastoissa on harvemmin liukas pinta, joka on nimenomaan 1-osaisen nahkapuvun kanssa se tärkein ominaisuus.
Jaa-a, ainakin näyttäis hyvin pitävän...Varmaan joku tuulenpitävä pinta?Mulla ainakin on sellanen. Top-Sportista ostin eikä paljoo maksanut. Hyvä on.Noissa urheilukerrastoissa on harvemmin liukas pinta, joka on nimenomaan 1-osaisen nahkapuvun kanssa se tärkein ominaisuus.Urheilukerrastoja löytyy joka urheilukaupasta!
Coolmaxista on kolme eri versiota: normaali, active ja extreme. Normaali coolmax sopii tänne pohjoisiin olosuhteisiin eristävän kerroksen alle kylmillä keleillä. Activella pärjää jo suomen ja keskieuroopan helteissä. Extreme pitää olla, jos haluaa ajaa ihan etelän helteisiin. Parhaiten noiden eron huomaa kuivumisessa. Siinä missä perus Coolmax kuivaa yön aikana, active kuivuu kuudessa tunnissa ja extreme 1-2 tunnissa. EDZ:n mustanaamiokalsarien kankaat vastaavat Coolmax Activea.Messuilla juttelin Rukan edustusmamman kanssa noista alusasuista ja muistaakseni heillä oli 3 laatua olevia asuja aina hieman eri käyttöön eli
Coolmax tosikuumille keleille
Outlast parafiinikide asu kohtuullisen kylmään/kuumaan
Windstopper Kylmiin olosuhteisiin
Olisko näistä tuo Outlast-asu sitten hyvä (lähes) kaikkeen reissuun? Hinta satasen nurkilla jos ei sitten joku tarjous jossain... Tuo RVP josta Kunkku puhui, olisko se Outlast vai ihan joku neljäs tyyppi ?
Aivan. Nimenomaan rr käyttöön sopivaa haen. Kokeilin viimekesänä tavallista kerrastoa, aivan saatanan kuuma. Outoa on se että mp liikkeissä missä olen käynyt ei ole ollut mitään hajua vaikka myyvät nahkapukuja eivätkä edes halua tilata että sais kattoa. Pitäis ostaa sikaa säkissa. Urheiluliikkeissä olen myös käynyt mutta noi rukan kerrastot kyllä tuntuvat ja näyttävät liian paksuilta. Olisi pitänyt käydä messuilla kattelemassa olisko siellä ollut mitään.NPN:n profiilista päättelin että tuo asu tulee nimenomaan RR-käyttöön. Tällöin ei ole käyttöä esim windstopper ominaisuudelle. Liukkaus auttaa siinä ettei ajon aikana nahat tartu ihoon, ja hikisenä puvun saa pois päältä settien välissä.
Oma Dainesen alusasu, joka valitettavasti leikattiin palasiksi EA:ssa, oli vielä erikseen topattu lonkan ympäriltä ja asussa oli erilliset joustopalat oikeissa paikoissa istuvuuden maksimoimiseksi. Itsekin tässä katsastan millaisen uuden alusasun ostaisin, mutta nuo urheilukerrastot on suoraan poissa valikoimista.. Tuo EDZ vaikuttaa hyvältä, mutta pitäisi nähdä livenä onko se oikeasti toimiva.
Toi näyttää ainakin hyvältä.Pitäis päästä hipelöimään.Kävisikö tuommoinen:
Mc Lifestyle