• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alpinestars naisten nahkapuku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heippa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

heippa

AdvAuntie
MotOrg ry jäsen
Motorg ry hallitus
Rata ja koulutus
kokotaulukko

Tuolta siis löytyy ihan senttimitat miten koot menee, MUTTA...

Onko kellään omakohtaista tai toisen käden tietoa, miten esim. reisien kohdalta puku on "leveä" tai "kapea"?. Kokotaulukossa koko 44 ois muuten ihan jees, mut reidet on sen verta kehittyneet ettei mee ihan kaposeen lahkeeseen
tounge.gif

Tarkotus ois saada yksiosainen nahkapuku jostain, vaan on niin rajottuneet markkinat meilä täälä suomessa, että ihan itkettää
bawling.gif

Eikä uskalla oikeen sokkona tilata. Ja en raaskis mittatilauksena teettää.

Joskus kun ostan vaatteita, käyn sovittamassa niitä ainakin jos minulla on siihen mahdollisuus.

Asut Helsingissä, joten matka Vantaan Allrightiin ei varmaankaan ole mahdoton?

Mistä meinasit tilata? Avovaimolle pitäis saada puku kanssa. Ajattelin vaan että oletko löytänyt jonkun sikahalvan liikkeen?

Joskus kun ostan vaatteita, käyn sovittamassa niitä ainakin jos minulla on siihen mahdollisuus.

Asut Helsingissä, joten matka Vantaan Allrightiin ei varmaankaan ole mahdoton?
Juu eipä tullu mieleenkään käydä sovittamassa
thumbs-up.gif

Siis niitä on käyty sovittamassa esim. Dainesen pukua Stormilla ja kävisin myös Allrightillä, mut tarjonta siellä on 0. Sovittasin kaikki puvut mitä yksosasia löytäsin, mutku niitä ei vaan oo!!

sanoi:
Mistä meinasit tilata? Avovaimolle pitäis saada puku kanssa. Ajattelin vaan että oletko löytänyt jonkun sikahalvan liikkeen?

Tuolta Fc-motosta tai Mlol:ista. Sielä ois tuo Alpinestarsin Julie Stella puku, siis yksosanen ~700 €. Kerro ihmeessä jos löydätte muita vaihtoehtoja.
Sweep tekee mittojen mukaan miesten puvusta naisten puvun, mut maksaa sit jo hunajaa
crazy.gif

Mulla on kokemusta vaan alpin nahkahousuista. Mut kovin on pienet koot ainakin niissä.

Farkut ja housut yleensä on mulla kokoa 34 ja ne alpin nahkahousut kokoa 38 ja nekin tosi tiukat.

Ja tuosta kokotaulukosta en kyl ymmärtänyt äkkikatsomalla yhtään mitään
nixweiss.gif
.

Mulla on kokemusta vaan alpin nahkahousuista. Mut kovin on pienet koot ainakin niissä.

Farkut ja housut yleensä on mulla kokoa 34 ja ne alpin nahkahousut kokoa 38 ja nekin tosi tiukat.

Ja tuosta kokotaulukosta en kyl ymmärtänyt äkkikatsomalla yhtään mitään
nixweiss.gif
.
Niinhän mää vähän arvelinki. Dainesetki juuttu reisiin kiinni
tounge.gif
ja taitaapi käydä Alpinestarsien kanssa samoin.

Tuo taulukkohan on ihan simppeli. Mittaat ittes, eli rinnanympärys, vyötärö, lantio ja sisälahje. Sit katot mihin kokoon täsmää
smile_org.gif

Mut tänks vaan tiedoista, eiköhän tää jollain lailla auttane.

Jatketaan...

Itse olen kylläkin mies, mutta sama juttu dainesen housujen kanssa. Koko 50 ei mene reisistä jalkaan. Taas vastaavasti koko 50 alpinestarssin gpu 1 osainen nahkapuku menee. Alpinestarssin joustot joustaa ainakin tässä puvussa paremmin ja tuossa naisten puvun kuvassa näyttäisi olevan vielä enemmän joustoja.

Varmaan muuten aivan totta että kotimaassa naisille tarkotettujen yksiosaisten nahkojen valikoima "hyllyssä" on surkea.

Tulisko MP-messuille Allrightille (+muille) isompaa valikoimaa näkyville? Sinne patisteli taannoin Kuopion Yamaha Centerin setä (eli Yammu-setä?
tounge.gif
) kun testasin liikkeessä ainoana ollutta A* kokopukua.

Ainakin siellä messuilla pitäis olla kavereita jotka osaa sanoa jo mittojen perusteel aika liki mikä koko sopii,ellei ole pukuja ihan sovitettavana.Käyt vilkasemassa...

Storm verkkokaupassa näyttäisi olevan Dainesen Yoyo-puku 599 €

Linkki
Just tätä kokeiltu. Ei hyvä. Nahkakin oli sellasta kovaa ja muovimaisen olosta. Juur tää puku oli reisistä hieman pienehkö.

sanoi:
Ainakin siellä messuilla pitäis olla kavereita jotka osaa sanoa jo mittojen perusteel aika liki mikä koko sopii,ellei ole pukuja ihan sovitettavana.Käyt vilkasemassa...

Juu sinne suuntaan, toiveissa löytää sieltä jotain. Ainakin edustettuna on kaikki merkit. Harmi vaan että yleensä ottaavat naisten kokoja 36-40 sinne mukaan. Todennut tämän muutaman kerran. Ja ku ei mahu pituudenkaan puolesta nuo nukkekoot päälle
tounge.gif

Tulipa vaan mieleen että, jos ottaisi maahantuojaan yhteyttä ja kysyisi että olisiko mahdollista saada messuille tietty malli/koko esille. En tiedä että onnistuuko
nixweiss.gif
mutta jos muuuten ei mistään löydy.

Jatketaanpas tähän ketjuun..

Onkos kellään tietoa Spidin Lizard puvusta..? Mimmonen laatu ja jne?
Ja toinen ois tää Dainesen puku, jonka oon muutaman päällä nähnytkin. Siitä mielipiteitä käyttäjiltä?

Hirveen huonosti on naisille noita yksosasia
nixweiss.gif

Se valikoiman vähyys taitaa selittyä sillä että teitä ratahurahtaneita leidejä ei niin hirveesti oo...valitettavasti..
wink.gif

Toivottavasti tuolta messuilta löytyisi jotain hyvää vinkkiä.

Elä elä vaan sovittamatta tilaa..
Mä sovitin valehtelematta varmaan 20 pukua, ennen ku passeli löytyi. Omituisin oli liian tiukka polvista, toinen outo kyynärvarresta.
crazy.gif
Että niitä mittoja pitäis olla ihan joka pirun kohdasta jos pelkkien mittojen mukaan lähet ostamaan.

Back