• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aloittelijalle CBF600S

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Olen ostamassa itselleni ekaa pyörää ja kovasti ihastunut ko. malliiin. Mitä mieltä? Toimiiko 164 senttisellä naisella?
sport05.gif

Toimii varmaan, kävin ottaa kylmätyypin ko. vehkeestä, itse olen 168 pitkä koiras. Ehkä vähän alustaa laskemalla on sun mittaselle hyvä, tai siis menee varmaan noinkin. Istuinkorkeus on 79cm vakiona, kun taas uusissa kyykkykuussatasissa jotain 83cm.
Bandit taitaa olla samaa luokkaa tai vähän matalampi.
Hondassa miellyttävä kone.

Jepjep... Tuo istumakorkeushan on aika tärkeä tekijä notta yltää koivet kunnolla maahan. Koneen puolesta on varmasti oikein hyvä ja eihän tuo ole yhtään hassumman näköinenkään. ABS-jarrutkin näyttää olevan.

Jepjep... Tuo istumakorkeushan on aika tärkeä tekijä notta yltää koivet kunnolla maahan. Koneen puolesta on varmasti oikein hyvä ja eihän tuo ole yhtään hassumman näköinenkään. ABS-jarrutkin näyttää olevan.
Ja ajoasento on kans yhtä tärkeä.
Aloittelijalle kyykky (vaikka onkin kivan näköinen)
voi aiheuttaa epämiellyttäviä kokemuksia mm. vaikeampi pitää pystyssä paikallaan johtuen korkeasta istuimesta ja matalasta tangosta. Ite ostaisin vaimolle ja mulle ko hondan heti mikäli perse kestäis.

Moi Hansku! Ostin itselleni viime keväänä kyseisen mopon myös ekaksi pyöräksi ja hyvin on toiminut. Multa löytyy reilu 170 cm naisenergiaa ja ainakin nämä jalat saa kyseisessä mopossa tosi hyvin maahan.

Back