Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moikka!!!!!!!Heips kaikille!
Olen uusi tällä palstalla, eilen ostin pyörän ja heti rekisteröidyin tänne![]()
Mitä mieltä olette tuosta otsikon pyörästä aloittelevalle naismotoristille? Kaikki kommentit tervetulleita!
Kiitos kannustuksesta!on se hyvä pyörä. siitä saa melko pian jo rojut maahan kun mutkassa kanttaa reilummin. kevyt ja sopivasti tutiseva kustomi se on.
Kiva kuulla ja on se ulkonäöltään niin herkku, että jo pihassa tosi kiva koriste, jos jää aluksi vähemmälle ajollekinItsekin katselin tuon kokoluokan kustomeita viime syksyllä mutta päädyin vanhahtavamman tyyliseen härveliin.
Väinö oli kyllä selvä suosikki, mm. sen yllättävä näppäryys miellytti kovasti. Ja ääntä ja vimmaakin oli paremmin kuin muissa ehdokkaissa.
Kyllä sillä kelvannee huristella.
Kiitos kiitos! Kovasti työpaikan miehetkin piti hyvänä valintana, paitsi yks vannoutunut Triumph-mies tietty oli eri mieltäOnneksi olkoon Virkku hyvästä valinnasta! Juuri tuossa tultiin vaimon kanssa ajolenkiltä ja täytyy todeta, että kiva on pyörä ajaa sekä yksin että kaksin.
Viime kesän kokemusten perusteella en voi kuin kehua pyörää. Erittäin passeli vehje näille Suomen teille. Kulkee ihan riittävästi lailliseen etenemiseen ja kantaa kunnialla myös matkatavaratkin.
Kannattaa seurata keskusteluketjuja ja tervetuloa mukaan myös kesän Vulcan-tapaamisiin.![]()
Moi!Terve Virkku
Olen samoilla pyöränjäljillä kanssasi. Ostin viikko sitten vn 800, joten minulla ei ole paljon komemusta pyörästä. Viikon ajon jälkeen tuntuu hyvältä pyörältä ja jaksaa kaksi päällä myös hyvin.
Hyvä, että on tällainen keskustelupalsta. Saan tietoa ja kommentteja näin aloittelevana motoristina.![]()
Onnea VirkkuKiva kuulla, että sama mopoMä odottelen malttamattomana, että saan pyörän jo kotiin ja pääsen harjoittelemaan. Juu tää palsta on hyvä ja täältä saa vastauksia sellaisinkiin kysymyksiin, mitä miehiltä ei kehtaa edes kysellä![]()
![]()
Kiitos kiitos! Juu, näinhän se menee, että oppia voi millä pyörällä tahansa kun vaan harjoittelee ja harjoitusta mä todella tarvitsen, ihan alkeista asti. Saas nähdä, miten opettajan hermot kestääOnnea Virkku![]()
Ei aloittelevalla motoristilla ole mitään yhtä oikeaa prätkää, enenmänkin se on asenteesta kiinni et malttaako sisäistää pyöränsä ja kehittyä ajajana.
VN 800 on upee prätkä ja hyvä ajettava...
Ja tämän kun muistaa, niin opiskelu luistaa.Kiitos kiitos! Juu, näinhän se menee, että oppia voi millä pyörällä tahansa kun vaan harjoittelee ja harjoitusta mä todella tarvitsen, ihan alkeista asti. Saas nähdä, miten opettajan hermot kestääOnnea Virkku![]()
Ei aloittelevalla motoristilla ole mitään yhtä oikeaa prätkää, enenmänkin se on asenteesta kiinni et malttaako sisäistää pyöränsä ja kehittyä ajajana.
VN 800 on upee prätkä ja hyvä ajettava...![]()
Nimenomaan! Just tuollainen olen, tai no oikeastaan virkku sekä illalla, että aamullaJa tämän kun muistaa, niin opiskelu luistaa.
eli. ILLAN TORKKU AAMUN VIRKKU..........![]()