• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aloittavalle pyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Juu elikkäs tarkoitus olisi aja nyt kortti näin keväällä ja ostaa pyörä! Joten kaikenlaiset neuvot ovat tarpeen. Esim. mikä pyörä olisi hyvä ensi pyörä ja kannattaako ajaa suoraan tt:llä kortti koska ikä ei riitä vielä tänä kesänä. Olen miettinyt gs 500 E , CBR 600 ja mielessä on käynyt myös xj 600. Jeps näillä aloitellaan.

Ja kiitos jo etukäteen!!

Kaikki mainitsemasi pyörät ovat oikein hyviä aloittelijoiden pyöriä.
smile_org.gif

Noista kolmesta ottaisin Cbr600, koska itte ostin Xj600 ja se alkaa tuntua aika kesyltä yhen kesän jälkeen. Kyllä kai ton cbr:n saa kuristettua jos on tarpeen. Hyviä pyöriä kai noi kaikki on, ainakin oon ollu itte tyytyväinen muutamaa miinusta lukuunottamatta(aika löysä etupää ja toi "tehon puute"). Tehoa on ihan riittävästi yksin ajeluun, ohitukset onnistuu jne.. mutta se "jokin" silti puuttuu..

Nyt enää vaan se kortti taskuun pyörää koe ajamaan niin eiköhän se siitä lähde!! Kelit vaan polttelee aika paljon pitäs päästä heti nyt tien päälle!

pyörä vaikuttas kyllä hel..
033102bebe_1_prv.gif
tin hyvälle mutta menee pikkusen yli mun budjetista mutta jos puoleen hintaa myyt niin tuun hakee!!
biggrin.gif

Back