• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Allrightin/org!:in "kypärätesti"

Surffailin äsken halpojen ajohanskojen toivossa prätkäliikkeiden sivuilla ja pisti silmäänAllrightin uutisista löytyvä org!:in "kypärätesti". Hyvää julkisuutta sinänsä tälle saitille, mutta otsikko tuntuu hiukan hihasta tai jostain iltapäivälehden lööpistä vedetyltä, kun uusi kypäräkysely kertoo loppujen lopuksi vain mikä kypärä on yleisin orggilaisten joukossa.

Noo, toisaalta eiköhän jokainen omasta mielestään sen parhaimman kypärän pääänsä suojaksi valitse. Joten sinänsä olen kyllä samaa mieltä gallupin, tai siis "kypärätestin" tuloksesta...
wink.gif

Hieman kyseenalainen testi, koska eräs suurimmista merkeistä puuttui. Nolan on nopeille.

Ja itse en omista Nolanin kypärää, noin niin kuin kuriositeettina. Merkkinä on Japanilaisten käsityömestarien valmistama tuote.

Jaaha, Allwrong siinä harjoittaa mainontaa. Kun on näitä muitakin hommia, en kuitenkaan jaksa ilmoittaa kuluttajavirastolle. Onhan foorumilla poliiseja, joten heillä lienee riittävästi asianharrastusta, jos nopeus- ja vakoilijavalvontakiireiltään ehtivät.
wink.gif

Toivottavasti .Org saa jotakin, kun sen ylläpitämillä sivuilla tehtyyn kyselytestiin viitataan oikein julkisesti ja vielä selkeässä mainosmielessä. Kyllähän Shoei on paras. Ihan hyvää julkisuutta sivustolle tuollainenkin. Lupa linkittämiseen pitäisi kyllä mielestäni kysyä. Voi olla, että on asiasta ylläpidon kanssa sovituukin
nixweiss.gif
.

Mielenkiintoista, no jokseenkin ihan sama mulle.
Itse valkkaan pottani ja muut vermeet periaattella millon mikäkin tuntuu hyvältä, itselleni ei vaikuta muiden mielipiteet, vain omat kokemukset.

Kai nyt linkittää saa miten haluaa. Tuo tietohan on Internetissä jo valmiiksi kaikkien nähtävillä, ettei taida olla rahaa tulossa
biggrin.gif

Eri asia on, kuinka uskottavaa mainontaa on esitellä testinä Internetin keskustelusivuston kyselyä. Hupaisaa lähinnä.

Tämähän on suorastaan upeeta. Org! on nykyään lähes TM:n testien tasoa. En ainakaan muista nähneeni mitään muuta motoristifoorumia lainatun näin.
biggrin.gif

Back