• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Alastaro la 4.8 & su 5.8 klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä ketjussa julkaistaan tietoa Alastarossa lauantaina 4.8 ja sunnuntaina 5.8. järjestettävistä ratapäivistä.

Ajoaika alkaa klo 10.00, ilmoittautuminen klo 09.00 - 09.29. Ensimmäinen ajajakokous järjestetään klo 09.30. Toinen ajajakokous järjestetään klo 11.30 eikä ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

HUOM, tällä kertaa Ajotaito II jää järjestämättä syystä että samana päivänä ajetaan myös Ahvenistolla, jossa kurssi järjestetään.

Liput tapahtumaan Kaupasta

Tutustu myös toimitusehtoihin

Lippuvuorot LA 4.8.2012
Klo_______Portti_______Lippu1_______Lippu2
10-12_____Fox________Mikuni________Sipi__
12-14_____Daxter______tami87_______eeekki
14-16_____Muukka_____rantaile_______heeppa
16-18_____Vuohi_______sonny77_____talli21
varalla: röti

Lippuvuoro SU 5.8.2012
Klo_______Portti_______Lippu1_______Lippu2
10-12_____Muukka_____Pete_________vuohi__
12-14_____Vorde_______Maikhol_______sipi
14-16_____Fox_________tonsuuri______R6Kaitsu
16-18_____Mikuni_______R1ivattu______tami87
varalla: daxter

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Muks: ostettu lippu :orgmp2:

Samalla voin vaihtaa, läpsyst, Anun kaa (jos se jo lauantaina lähtee?) punkka paikan, Muukan luxus majoitukseen :right:

Viimeksi muokattu:
Ja jos joku lähdössä PK seudulta vasta lauantai aamusta :orgmp: mutkia pitkin niin voisin olla mukana?
Lahnuksen Shelliltä mutkin matkaa kertyisi n. +160km.
Paitsi sateella en lähde?

pupu sanoi:
Samalla voin vaihtaa, läpsyst, Anun kaa (jos se jo lauantaina lähtee?) punkka paikan, Muukan luxus majoitukseen :right:

Tämä lienee hoidossa :)

Edelleen vailla liputuspaikkaa lauantaille! Enivan? Mieluummin keskiryhmä mutta hidaskin käypi :)

Keskiryhmän ostolippu käy myös?

MUOKS: asia hoidossa, Alastarolla nähdään :bye:

Haluisko joku vaihtaa lauantain hitaan ryhmän lippuvuoron mun keskiryhmän lippuvuoroon?

Itse en ole kertaakaan alastarolla ajanut niin haluaisin rauhassa opetella rataa hitaassa ryhmässä, ettei liikennevirta rupea painostamaan...

tamik87 sanoi:
Haluisko joku vaihtaa lauantain hitaan ryhmän lippuvuoron mun keskiryhmän lippuvuoroon?

Itse en ole kertaakaan alastarolla ajanut niin haluaisin rauhassa opetella rataa hitaassa ryhmässä, ettei liikennevirta rupea painostamaan...

Minä voin vaihtaa.

En voikkaan, kun on sunnuntaina lippuvuoro :no:

Mä voin vaihtaa molemmilta päiviltä hitaan ryhmän lippuni keskinopeeseen jos jollakin on tarvetta. Olen loppuviikon Baltiassa mutta laita YV:tä, vastailen sitten ensiviikolla.

EDIT: Lauantai klaarattu, sunnuntai vielä vaihtamatta jos jotakuta kiinnostaa

Kaupassa ajankohdalle 4.8.2012 on seuraava maininta

HUOM! ALASTAROSSA EI JÄRJESTETÄ KOULUTUSTA TÄNÄ VIIKONLOPPUNA!!!

ENSIKERTALAISTEN TULEE MENNÄ AHVENISTON PÄIVÄLLE JOLLA ON KOULUTUS TARJOLLA SAMANA PÄIVÄNÄ.

Mikäli ensikertalainen haluaa kaksipäiväisen rataviikonlopun, tulee käydä lauantaipäivä Ahvenistolla ja sunnuntaina Alastarolle.

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Itse olisin kiinnostunut ajankohdasta mutta MotOrg ajoissa ensikertalainen, kerran olen kuluvana kesänä ollut MP-tuen ajopäivällä ajelemassa.

Voinko siis osallistua la 4.8.2012 kemuihin Alastarossa?

Motokettu sanoi:

ENSIKERTALAISTEN TULEE MENNÄ AHVENISTON PÄIVÄLLE JOLLA ON KOULUTUS TARJOLLA SAMANA PÄIVÄNÄ.

Mikäli ensikertalainen haluaa kaksipäiväisen rataviikonlopun, tulee käydä lauantaipäivä Ahvenistolla ja sunnuntaina Alastarolle.

Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Itse olisin kiinnostunut ajankohdasta mutta MotOrg ajoissa ensikertalainen, kerran olen kuluvana kesänä ollut MP-tuen ajopäivällä ajelemassa.

Alastarolle mukaan vaan

Motokettu sanoi:

Joo, mukaan vaan. Käytännössä tuo tarkoittaa ensi kertaa radalle tulevia. Normaalisti meillä järjestetään aina ensimmäisenä päivänä Ajotaito II-koulutus jonka avulla ensimmäiselle ratapäivälleen osallistuvan kynnystä lähteä ratailuun mukaan on alennettu. Koska 4.8. meillä on päivät sekä Ahvenistolla että Alastarolla, ei Alastarolla järjestetä tuota Ajotaito II-koulutusta.

Normaali ajopäivä on muuten tiedossa.

M: Alastaroon nopeaan ryhmään liput la ja su 4.-5.8

Moi,

Myydään ajoharjoitteliput nopeaan ryhmään Alastaroon lauantaiksi ja sunnuntaiksi 4. - 5.8. Hinta 65 € / päivä. Itse en pääse, kun on pyörä ihan sökönä.

T: Antti Soitiala (p. 0445518306 ja email: antti.soitiala@mapmedical.fi)

scuuba sanoi:
Tarviiko joku majotusta pe-su? Jos, niin voisin taas varata ton AUA:n mökin, mut tarvis olla vähintään 10 hlö/ 30e/ nuppi.
Jos kiinnostaa, niin ilmoittautuminen tähän triidiin tai yv:llä.

Joo kiinnostaa, mutta tartten majoitusta vain la-su yöksi.

Kas ilmaanunkin tänne molemmiks päiviks. Voisin olla mukana mökkeilyssäki, jos tuo toteutuu.

Sunnuntaille myytävänä keskiryhmän lippu. Tuli ostettua kahteen kertaan ko. tiketit, joten ostakee pois.

Back