Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama vika. Tuohan ei ole E-hyväksytty malli, mutta killerin kanssa kuitenkin ilmeisesti kohtuuden rajoissa olevat äänet. Ainakin näin olen lukenut gixxer.comin foorumilta. Tiedä sitten onko ratarajoissa kuitenkaan. Viisammat saa vastata.
Perstuntumalla tai sanotaanko perskorvatuntumalla sanoisin, että killerin kanssa äänet vastaavat hyvin pitkälle vakiopöntön ääniä. Ainakin 750:ssa on melko kovat äänet jo ihan vakiona, muistaakseni tyyppikilvessä lukee 102db/6000rpm, joten sen puitteissa ei olisi mitään asiaa radalle. Mutta mittaustavat ja olosuhteet vaihtelevat, joten ilmeisesti ongelmaa ei kuitenkaan ole. Itse asennutin putken tuossa viime syksynä, joten jäi ratakokeilut väliin. Toivon mukaan menee läpi Motoparkin rajoista, ja jos ei mene, niin otetaan sitten vakiopönttö mukaan...eipä sitä kovin kauaa paikoilleen ruuvaa, mutta persiistä se on, jos näin pääsee käymään.Sama vika. Tuohan ei ole E-hyväksytty malli, mutta killerin kanssa kuitenkin ilmeisesti kohtuuden rajoissa olevat äänet. Ainakin näin olen lukenut gixxer.comin foorumilta. Tiedä sitten onko ratarajoissa kuitenkaan. Viisammat saa vastata.