• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Akrapovic putket, onko kokemusta ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bmw cowboy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Putkista on vaikea löytää sound clippejä, jotta voisi vertailla eri putkien ääniä.

Siispä mitkä ovat kokemuksesi ?

Kiinnostaisi nuo Akrapovic putket, kun ainakin mainostavat laadukkaiksi ?

Vai ovat jonkun muun merkiset soundit muhkeammat ??

sport05.gif

Osta siihen KS:ssään Akran hiilikuituinen hexaconal kokoputkisto - sliparina pelkästään ei kai saa. Älyttömän hienon näköinen juuri tuohon väriin ja ottaisin kirkuen, jos ei olisi tuota LeoVincea.

Nyt mä tiedän mitä mä teen talvet. No ropaan ja äänitän tehopakareden soundeja tietty.
tounge.gif

Itellä on Kawassa Akran joku Full System... Mallia en sen tarkemmin tiedä, mutta koko pakosarja ja hiilikuituvaimennin. Ja äänet on ainakin omaan korvaan sopivat, koska ne eivät ole liian kovat esim. tyhjäkäynnillä vaan sopii naapuriystävälliseen sarjaan. Sitten kun antaa lisää kierroksia niin kyllä ääntäkin lähtee. Ei murinaa mutta ei mitään repivää meteliäkään. Ääni on kaikin puolin miellyttävä. Ja jos murinaa haluaa niin veljellä on gikserissä Bossin bolt on ja se murisee jo tyhjäkäynnilläkin erilailla. Kai se on pyörissäkin eroa, mutta itse ainakin olen akraan tyytyväinen. Ja onhan se komee
062802moto_prv.gif

Itsellä Kawa zrx 1100 ja siinä on Akran full system putkisto,, en tiedä mallia, mutta kuten edellä oleva sanoi niin hissukseen ajellessa äänet ovat siedettävät ei liian kovat, mutta kun antaa enemmän kiekkaa niin sitten irtoo...

Akran hiilaripöntöistä lähtee kyllä parhaimmat soundit mitä rivinelkkuihin ja yksmukisiin saa.

--->.<--- piste.

Jaaha. Tuli sitten kylläkin tilattua Akran titanium versio.

Sopii mielestäni sittenkin paremmin mustanpuhuvaan pyörää ja saa sen näyttämään hieman kevyemmältä.

Ainoa ongelma on nyt sitten 7-8 viikon toimitusaika tehtaalta.

No. Tuleepahan sitten jotakin uutta heinäkuussakin.

Höpinöitä odotellessa.

Onko kellään tietoa, Akran sound clip linkeistä
confused_orig.gif
?

062802moto_prv.gif

Jaaha. Tuli sitten kylläkin tilattua Akran titanium versio.

Sopii mielestäni sittenkin paremmin mustanpuhuvaan pyörää ja saa sen näyttämään hieman kevyemmältä.

Ainoa ongelma on nyt sitten 7-8 viikon toimitusaika tehtaalta.

No. Tuleepahan sitten jotakin uutta heinäkuussakin.

Höpinöitä odotellessa.

Onko kellään tietoa, Akran sound clip linkeistä
confused_orig.gif
?

062802moto_prv.gif
Jotkut nauhotukset äänistä jollain super-paskalla pakkauksella toteutettuna ja jollain 10 eur mikrofonilla ei anna minkään asteen viitettä mihinkään suuntaan.
smile_org.gif

Kyllä ne akrat ihan hienosti murisee ja laulaa.

Onx noi Akran putket iha hyväksyttyjä jos pyörän muutoskatsastaa? Vai pitääkö vain pitää putket mopossa omana tietona ja toivoo ettei pollarit kato putkia?

Itse hankin kans Kawaan akrat ja äänet on sopivat.Kawa zx10r:n kun löytyi kawan ja akran yhteistyönä kehittelemät töttöröt.Db killerien kera vaimeat kaikilla kierroksilla.Ilman niitä on sopivat kaikilla kierroksilla.Korkeilla kierroksilla saa ääntä irti.Maku asioita tietty.Hinnat on muita tyyriimät mut hyvästä kannattaa maksaa..
smile_org.gif

Back