• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajovarusteet saksasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Heinäkuussa autolla saksaan.
Missä kannattaa käydä katselemassa
ajovarusteita?
Onko muitakin kuin web-kaupan omaavat liikkeet?

Louiksesta saa Rukan pukuja jo sellaiset kiinnostaa, POLO kaupasta sitten älyhalpoja varusteita, mutta hinta/laatu.... itse ajelen kyllä POLO-tex saapikkailla, eikä olleet kylmät edes +4 aamuina. Kokojen kanssa pitää olla tarkkana, oma koko on 42, mutta nuo ovat 43:set (työkaveri tilasi eikä mahtuneet, möi mulle)

Itse kävin Hein-G:liikeessä kesäkuussa -05 ja tein omasta mielestäni löydön...eli osasta tuotteista oli poistomyynti meneillään. Vaimolle löytyi todella laadukkaat Bullson ajohousut -50% ja ovat ollet enemmän kuin hintansa arvoiset!
Rostockin myymälä pieni ja siellä täytyy "löytää"...mutta jos poistossa on sopivia tuoteita niin kannattaa ostaa vaikei itse tarvitsisikaan...

Louisilla on Hampurissa iso myymälä. Sieltä sai ainakin toukokuussa viime vuoden kamoja -60% ja muutenkin oli halpaa (mutta kuitenkin laadukasta). Suosittelen.

Back