• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoseuraa Norjan reissulle 30.6-4-7.12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hani
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olen 40:n naismotoristi, jolla jo reilusti ajokilometrejä takana. Olen lähdössä johonkin päin Norjaa tuolloin 30.6. ja tarkoitus olisi palata Suomeen Kontioralliin 6.7. Ajan Suzuki GSX 600F:llä. Pitkät ajopäivät ei ole ongelma. Olisi mukavampi reissata ulkomailla seurassa, kuin yksin. Olisiko kukaan menossa tuolloin.

Olis myös itselläni tarkoituksena lähteä tutustumaan lähinnä pohjois norjaan heinäkuun alussa, sitten kun kesäloma alkaa, lähtöpäivä on vielä vähän auki = eli lähinnä kelivaraus. Keskisestä suomesta lähtien itäpuolelta ajaen nuorgamin kautta ylös, vähän pohjois-norjaa tutkaillen, ja sitten länsipuolta, kilpisjärven kautta ajaen takaisin. Tai toisinpäin??
Päivä etapit n. 500 km, tai fiiliksen mukaan?
Niin ja olen kutakuinkin saman ikäinen, ihan asiallisilla ns. aikuisen ihmisen käytöstavoilla. Agnisti-ikä ja viha kaikkea muuta ympäröivää maailmaa kohtaan loppui jo parikymmentä vuotta sitten. :)
Kutakuinkin rajoitusten mukaan kulkien. Olen nakupyörällä ajeleva mopopoika, siis jos se suunta norjasta ja tällainen ajoseura sattuis kiinnostamaan?

Ollaan kaverin kanssa lähössä pohjoseen(norjaan) heinäkuun ekan viikon jälkeen heti ja kaverin kanssa reissataan viikko ja jos on itellä rahaa niin ajelen sielä vielä toisen viikon. Lähinnä semmonen rauhallinen reissu telttaillen.

Reitti vielä avoin (käsi varresta käsivarteen jotenkin kuitenkin...)

Vois olla kiva rupatella jonku kanssa jossain tai mennä vaikka samaa reittiä muitten motoristien kanssa.

Viime kesänä löyty ihan mukavasti juttuseuraa ku yksin olin liikenteessä..
Säävarausta itellä ei ole , ainostaan tekniikkavaraus ku vanha pyörä..

Tuo otsikon päivämäärä menee juurikin kyllä ohi mutta laittelinpa viestin ny kuitenkin...

-vk-

Meikä olis mahdollisesti menossa etelämmäs, trollstiegenin seutuja. Ajankohta auki, loma alkaa 2.7, eli lähtö 30.6:kin olis mahdollinen. Olin viime kesänä lofooteilla elokuun alussa. Ajatus on naantalista yli ja sitä rataa. Ja pyörä on todella vanha, mutta lujaa tekoa :thumbup:

Olen viiskymppinen ja tykkään ajella millon mitenkin, pitkät siivut ja vauhtikin käy, pakollista ei oo mikään. Kilometrejä ja vuosia on takana pyörällä ja kuskilla, mutta molemmat vireessä

Back