• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokausi on sitten siinä, perkele

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tungtung
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
vittu saatana perkele voi vitun paska perkele saatanan homot
Syy:
Tänään kun olin lähdössä niin mun kaunokainen oli tässä asennossa mua vastassa
Voi sitä tunteiden kirjoa jota koin parin minuutin aikana.
Hänen silmänsä ja korvansa oli parin metrin päästä alkuperäisestä paikasta, ja jouduin itkien keräämään ne

Tarkemmin katsoen joku mulkvisti oli hiplannut mun prätkän vasenta peiliä ja samalla kaatanut sen maahan. Tiedän sen, koska mun vasen peili oli väärässä asennosta ( pyörä oli siis kaatunut oikealle kyljelleen
sad_orig.gif
)
Ei minun kaunokaiselle paljoa sattunut: oikea peili paskana, vilkkua roikkuu johdon varassa, maalipinta tärviöllä ja mitä lie on moottoritilan tilanne
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif

Ehkä tilannetta pahensi se, että pyörä on just huollettu
mad.gif
.

En tiedä, edes miksi teen tämän threadin, ehkä vitutuskäyrä vaan on niin epänormaalin korkeassa äfääreissä.

Ei vittu
sad_orig.gif
Toi on aika
033102ass_1_prv.gif
Eiks noilla homoilla ole muuta hommaa ku kaadella toisten pyörii
mad.gif
Kyllä itelläki ois vitutus käyrä korkeella tommosen takia
mad.gif
Mee ihmeessä tekee rikosilimotus . Liekö mittään apua mutta jos sulla ilkivaltavakuutus nii sitte ainaki . Otan osaa
sad_orig.gif
Tommosia kusipäitä pitäs opettaa isän kädestä
crazy.gif

Ei kai se paikaltaan kaatuminen paljoo ajoo estä. Pa*ka zäkä kyl toivotaa et joku vaikka nähnyt tapahtuman.

...onneksi ittellä on tuommonen painava "matkalehmä", niin ei kaaju ainakhan peilien hiplauksella toiselle kyljelhen
wink.gif

Vahinkoilmotus, uutta osaa pyörhän ja eiku taipalhelle. Heti ku ketutus on laskenu siejettävälle tasolle.

...ja itte eppäilen, että syyllinen saattaa olla ihan yhtä hyvin joku rehvasteleva omaarvontunnoshan (?) oleva hetero kuin seksuaalishen vähemmisthön kuuluva yksilö
omg.gif

eihän tuossa nyt mitään hätää ajokauden osalta ole kun näyttänyt pysyvän kaikki mehut sisällä kahvoja yms. saa nyt ihan saman tien hyllystä ja naarmut tuo vaan rispektiä
thumbs-up.gif

noh nyt kun hiukan olen vähän rauhoittunut, niin ei tämä niin paha ole, mutta eniten vain vituttaa se, että olin ilman pyörä pari viikkoa huollon takia ja sitten tämä tähän vuoden aikaan. se pikkuisen kirpaisee pahasti.

Kevyt pyörähän kaatuu yleensä helpoiten juuri tuonne putken puolelle - ainakin CBR. Parkkeeratkaa se puoli lähelle ärsyttävän naapurin autoa niin vituttaapa sitten jotain muutakin jos kaadetaan. Jaettu vitutus helpottaa aina... Tai sitten lähelle seinää, jos mahdollista.

(Harva varmaan jaksaa siirtää pyörää kaatoa varten. Jalan puolelta vaatii vähän enemmän asennetta ja yritystä.)

Enempiä turhia jälkiviisauksia esittämättä oikeasti osanotot. Elämä on perseestä ja sitten kuolee pois.
sad_orig.gif

Tuttu tilanne
mad.gif
suojapeiton alta sitten löytyikin yhteystietolappu mutta taitaa se Suomessa harvinaista olla... Oisko tuo vasen peili taittunut pakettiauton tölväisystä tjsp, vai oliko pyörä paikassa jossa autot eivät peruuttele? Minkälainen ihminen tärvelee toisen omaisuutta, vilkuilee ympärilleen ja pakenee sitten paikalta
mad.gif

Kolme viikkoa oli oma pyörä pois ajosta kun odotettiin osia ja tehtiin hajonneiden katteiden vaihto + hieman maailailua. Jos naarmut ei haittaa ja hallintalaitteet on ehjät niin sillähän voi ajaa katteita odotellessa.

Paska juttu!

Seurailin tuossa eräs ilta kun nuorisolauma mopoilijoita koeistui parkissa olevaa prätkää, kyllä se hulina siinä oli semmonen että ihme jos on viel pystys.

Vituttaa katella tollasta
sad_orig.gif

Joo.. tuttu tunne. Mulle kävi aikanaan toi sama juttu.
Vfr oli kylkösellään maassa. Silminnäkijä oli kuullut, nähnyt,
mut ei rekisterinumeroa. (auto oli vihreä). Noh.. sit ei muuta
kuin ottaa valokuvat, tekeen rikosilmoitus ja vahinkotarkastajan
luo. Kestihän siinä ja huomautettavaakin työstä oli ja taas kor-
jattiin. sit viel se omavastuu!! Mikä vit@n omavastuu. Prkl..
crazy.gif

vittu saatana perkele voi vitun paska perkele saatanan homot
Syy:
Tänään kun olin lähdössä niin mun kaunokainen oli tässä asennossa mua vastassa
Voi sitä tunteiden kirjoa jota koin parin minuutin aikana.
Hänen silmänsä ja korvansa oli parin metrin päästä alkuperäisestä paikasta, ja jouduin itkien keräämään ne

Tarkemmin katsoen joku mulkvisti oli hiplannut mun prätkän vasenta peiliä ja samalla kaatanut sen maahan. Tiedän sen, koska mun vasen peili oli väärässä asennosta ( pyörä oli siis kaatunut oikealle kyljelleen  
sad_orig.gif
)
Ei minun kaunokaiselle paljoa sattunut: oikea peili paskana, vilkkua roikkuu johdon varassa, maalipinta tärviöllä ja mitä lie on moottoritilan tilanne  
mad.gif
mad.gif
mad.gif
mad.gif

Ehkä tilannetta pahensi se, että pyörä on just huollettu  
mad.gif
.

En tiedä, edes miksi teen tämän threadin, ehkä vitutuskäyrä vaan on niin epänormaalin korkeassa äfääreissä.
Eikös tuo ole vain kasa rautaa ja muovia ? Koira tai vaimo tulee yleensä minua vastaan ovelle, mutta ei ole prätkä kertaakaan tullut vastaan parkista ei edes sateella. Eikä sillä ole kyllä silmiä eikä korviakaan.

Todellakin perseestä. Varsinkin kun näyttää olevan jopa saman värityksenkin omaava cbr kuin oma. Aivan hanurista kun näin käy tähän aikaan ajokaudesta. Työpaikan pihassa kanssa oli joskus kasa koululaisia käynyt koeistumassa omaa pyörää, siitä alkaen oon aina hallin nurkalle ajanut oman turvaan..

Eikös tuo ole vain kasa rautaa ja muovia ? Koira tai vaimo tulee yleensä minua vastaan ovelle, mutta ei ole prätkä kertaakaan tullut vastaan parkista ei edes sateella. Eikä sillä ole kyllä silmiä eikä korviakaan.
Kelle on kasa rautaa, kelle ei...
Muo ärsyttää yhtä paljon ihmiset, jotka puhuu eläimistään HÄN-muodossa...
mad.gif

Jos mun mopo ois tolleen pötköllään pihalla (jonkun kusipään toimesta) ni tiedä mihin "avautuisin"....
Ois v**tuksen määrä niin rankka, et...et..et...ei tiijä.....ketä löis...
crazy.gif

Niin taisi mullakin loppua ajot tältä syksyltä jo viikko sitten
bawling.gif
Tuli tunaroitua sen verran ettei tartte potkia muita kuin itseään päähän
nixweiss.gif
Pientä toivoa olisi ajojen jatkumisista, jos vaan tuo talvi ei tule liian aikaseen.

Edittii: Tuli ainakin oma moka julkisesti tunnustettua.

bawling.gif
nixweiss.gif
Pientä toivoa olisi ajojen jatkumisista, jos vaan tuo talvi ei tule liian aikaseen.

Älä vaivu synkkyyteen mopo saadaan äkkiä kuntoon ja sitten taas mennään
biggrin.gif

bawling.gif
nixweiss.gif

Oot kuitenkin elävien kirjoissa... Nou probs siis!
thumbs-up.gif

Back