• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelutapahtuma Ahvenisto la 18.9.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AnDy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lauantaina 18.9.2010. järjestetään ajoharjoittelutapahtuma Ahvenistolla.

Lippuja tapahtumaan myydään verkkokaupassamme.

Päivän aikataulut ovat seuraavanlaiset:

- Portti aukeaa 7.30
- Ilmoittautuminen aloitetaan kahvion terassilla noin 7.45
- Kaikille pakollinen kuljettajakokous kahvion terassilla 8.30
- melunmittaukset aloitetaan kuljettajakokouksen jälkeen

Ahvenistolla ehdoton meluraja on 95db. Mittausohjeet löytyvät
radan kotisivuilta

Päivillä järjestetään hitaan ryhmän ajotekniikkakoulutusta.
Tutustu ennakkoon myös Motorg rataharjoittelun sääntöihin.
Jos toimit päivillä liputtajana tai porttivahtina, tutustu liputtajien sääntöihin.

Tervetuloa!

Org ratavastaavat

Luopuisin mielelläni liputuspaikasta. Toinen keikka pukkaa päälle samaan viikonloppuun. Liputuspaikkani on varattu keskiryhmään, mutta lienee puhuttavissa muihinkin. Ensimmäinen tähän ketjuun vastannut sen mun puolesta saa.

"myyty" Robespierrelle.

Luopuisin mielelläni liputuspaikasta. Toinen keikka pukkaa päälle samaan viikonloppuun. Liputuspaikkani on varattu keskiryhmään, mutta lienee puhuttavissa muihinkin. Ensimmäinen tähän ketjuun vastannut sen mun puolesta saa.
Olisin kiinnostunut tuosta liputuspaikasta, jos sulla on se vielä? Mielelläni ajalisin tuossa hitaassa, mutta ehkä tuo keskinopeakin juuri ja juuri menee.

Hei,

tyttöystävän puolesta kyselen:

Kai tuo koulutusryhmä on ns. oikea paikka tänä kesänä moottoripyöräilyn aloittaneelle epävarmalle naiskuskille jolle kaarreajo ja ripeät kiihdytykset ovat hieman hankalia?

Br,

-tuomas-

Hei,

Kai tuo koulutusryhmä on ns. oikea paikka tänä kesänä moottoripyöräilyn aloittaneelle epävarmalle naiskuskille jolle kaarreajo ja ripeät kiihdytykset ovat hieman hankalia?

Br,

-tuomas-
Minäkin puollan tätä. Aivan loistava paikka aloitella. Saapi tyttöystäväsi todella asiallista ja hyvää koulutusta. Mukaan vaan.

Hei,

Br,

-tuomas-
Ehdottomasti!
Lisätään vielä sellainen vinkki, että kannattaa lähteä mukaan jo nyt lauantaina. Aika paljon paikkoja koulutukseen myynnissä ja yleensä ekaa kertaa radalla käyneet ei malta odottaa seuraavaa kertaa. Saisi kaksi koulutusta ja mukavaa ratapäivää tälle vuodelle.

Hei,

Br,

-tuomas-
Ehdottomasti!
Lisätään vielä sellainen vinkki, että kannattaa lähteä mukaan jo nyt lauantaina. Aika paljon paikkoja koulutukseen myynnissä ja yleensä ekaa kertaa radalla käyneet ei malta odottaa seuraavaa kertaa. Saisi kaksi koulutusta ja mukavaa ratapäivää tälle vuodelle.
Komppaan tätä. Ehdottomasti vaan jo huomenna mukaan kerran tilaa on. Joku taisi tuolla huomisen ketjussa olla luopumassa koulutuspaikasta jopa ilmaiseksi.

Olisin kiinnostunut tuosta liputuspaikasta, jos sulla on se vielä? Mielelläni ajalisin tuossa hitaassa, mutta ehkä tuo keskinopeakin juuri ja juuri menee.
Olethan huomioinut, että Ahvenistolla keskinopeassa ajaa myös nopean ryhmän kuskeja varsinaisen nopean ryhmän puuttuessa?

Hei,

Br,

-tuomas-
Ehdottomasti!
Komppaan tätä. Ehdottomasti vaan jo huomenna mukaan kerran tilaa on. Joku taisi tuolla huomisen ketjussa olla luopumassa koulutuspaikasta jopa ilmaiseksi.
ja lisäkomppausta

Olin tänään tossa koulutusryhmässä ja itte ekaa kertaa radalla tunnuin ainakin omasta mielestäni sopivani kurvailuun, otin homman oppimisfiiliksellä.
Tosin tunsivatko muut minun sopivan on eriasia kun tuntu porukkaa menevän ohi aikalailla.

Opetus oli paljon enemmän mitä ajattelin , luulin että mennään radalle, joku näyttää "siellä jossain linjaa" ja thats it , mutta asioita käytiin läpi teoriassakin joka kyllä sopii hitaalle hämäläiselle.

Tänään oli vähä Scheiße keli , joten lippu ostettu syyskuun päiville jos olis vähä kuivempaa

"Karavaanari on kaikkien kaveri"

Hei,

Br,

-tuomas-
Ehdottomasti!
ja lisäkomppausta

Olin tänään tossa koulutusryhmässä ja itte ekaa kertaa radalla tunnuin ainakin omasta mielestäni sopivani kurvailuun, otin homman oppimisfiiliksellä.
Tosin tunsivatko muut minun sopivan on eriasia kun tuntu porukkaa menevän ohi aikalailla.

Opetus oli paljon enemmän mitä ajattelin , luulin että mennään radalle, joku näyttää "siellä jossain linjaa" ja thats it , mutta asioita käytiin läpi teoriassakin joka kyllä sopii hitaalle hämäläiselle.

Tänään oli vähä Scheiße keli , joten lippu ostettu syyskuun päiville jos olis vähä kuivempaa

"Karavaanari on kaikkien kaveri"
Mukava kuulla, että koulutuksessa on ollut mukavaa ja sieltä on tarttunut mukaan paljon käyttökelpoisia asioita. Vaikka en tänään itse ollutkaan kouluttamassa, ovat nämä niitä kommentteja joiden avulla me kouluttajat jaksamme painaa. Nähdään siis tulevilla ratapäivillä.

tuli juuri lunastettua 2kpl lippuja kyseiseen tapahtumaan
smile_org.gif

eka kerta isolla radalla
062802jumpie_prv.gif

vielä kun keli ois kuiva...

Myyn katkerin ja itkunsekaisin
bawling.gif
mielin org.- hintaisen ( 25e) lipun koulutusryhmään.

Privalla tai soitto 050-4149169

Lisäys vielä, et jos olet suht tuore mopoilija niinkuin minä, niin repäise ja mene ihmeessä tähän; tuntuma/ajovarmuus mopoon kasvaa huimasti. Paninkin vielä porkkanaksi alehinnan tuohon lippuuni.

MYYTY!

Olethan huomioinut, että Ahvenistolla keskinopeassa ajaa myös nopean ryhmän kuskeja varsinaisen nopean ryhmän puuttuessa?
Eli pärjääkö Alastarolla keskiryhmän keskivauhtia (alle 1:40) ajava tuolla Ahveniston keskinopeassa? Lisänä vielä että en ole Ahvenistolla ennen käynyt..

Back