• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Ti-Ke 26-27.7.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervetuloa .Orgin ajoharjoittelupäiville Alastaroon.

Alastaro Ti 26.7.2011 klo 10-18
Alastaro Ke 27.7.2011 klo 10-18

Ajoaika on molempina päivinä klo 10-18.
Ilmoittautuminen alkaa klo 9 ja ajajakokous pidetään 9.30. Ajajakokous on kaikille pakollinen molempina päivinä eikä siitä myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ratavastavat ovat sen ehtineet myöhästyneille pitää. Täsmennys: Päivän toinen ajajakokous on klo 12.00 eikä ensimmäisen ja toisen ajajakokouksen välillä pidetä muita ajajakokouksia! Ts. myöhästyneet pääsevät ajamaan vasta klo 12 ajajakokouksen jälkeen. Ilmoitathan etukäteen jos osallistut vasta klo 12 ajajakokoukseen: ratavastaavat (at) moottoripyora.org

Hitaassa ryhmässä järjestetään ilmoittautuneille ajokoulutusta (Ajotaito II).

Hitaan ja etenkin koulutusryhmän lippujen kyselijät HUOMIO!!!

Ketjun avausviestistä poiketen Ajotaito II järjestetään vain tiistaina. Keskiviikkona siis ei ole tarjolla varsinaista koulutusta, mutta toki ensikertalaisille tarjotaan rataan tutustuminen ja kevyempää opastusta päivän mittaan.

Lippuvuorot tiistai 26.7

klo       Portti            Lippu 1           Lippu 2
10-12   Poutapäivä    Los Satsumas  lunastar
12-14   mattipoeka    pena1            Jac0
14-16   scuuba         Brokebike        Waille
16-18   brocol          heeppa            kammo
Varalla  Vanamo750

Lippuvuorot keskiviikko 27.7

klo       Portti            Lippu 1           Lippu 2
10-12   mattipoeka    Los Satsumas  kattinen
12-14   brocol           Fox               Waille
14-16   Muukka         Jac0              heeppa
16-18   scuuba          Vanamo750    laatite
Varalla  pena1

EDIT: Liputusvuorot ja toinen ajajakokous. Jos et ole ostanut lippuvuoroa alkuperäisesti verkkokaupasta, voi nicki näkyä tässä väärin.

millois lippuja saa ostaa tonne 26.7 alastaroon.ja voinko ostaa lippuja kavereille myös ennakkoon...

millois lippuja saa ostaa tonne 26.7 alastaroon.ja voinko ostaa lippuja kavereille myös ennakkoon...
Vai onko jo loppuunmyyty?
sekin voi olla mahdollista kyllä
sad_orig.gif

Jos jollain on keskiryhmän lippua myytävänä jommallekummalle päivälle (tai vaikka molemmille) niin minä ostan poies...

voinko ostaa kaksi lippua hitaaseen ryhmään toinen lipuista tulis kaverille joka ei ole orgin jäsen voiko niin tehdä...

voinko ostaa kaksi lippua hitaaseen ryhmään toinen lipuista tulis kaverille joka ei ole orgin jäsen voiko niin tehdä...
Aika selkeä homma, että ei-jäsen maksaa ei-jäsenen hinnan. Reilu peli näin.
juu tietenki niin tehtäis mutta kysymys onki voinko minä ostaa nyt samalla ei jäsen hinnalla yhden lipun...
Mun käsittääkseeni liput ei-jäsenille tulee myyntiin 4.7.2011 loppukesän ratapäiville. Näin ainakin ratapäivät 2011 ketjussa on infottu.

Aika selkeä homma, että ei-jäsen maksaa ei-jäsenen hinnan. Reilu peli näin.
juu tietenki niin tehtäis mutta kysymys onki voinko minä ostaa nyt samalla ei jäsen hinnalla yhden lipun...
Mun käsittääkseeni liput ei-jäsenille tulee myyntiin 4.7.2011 loppukesän ratapäiville. Näin ainakin ratapäivät 2011 ketjussa on infottu.
ok kiitos
tounge.gif

Kannattaa harkita sitä jäsenyyttä myös, ei se sit hirveän iso lisähinta ajovuorolle enää ole kun saa jäsenhintaisen vuoronkin ja varmistaa et ensimmäisten joukossa pääsee ostamaan.

Mut kuitenkin, tänne ajamaan hitaaseen ryhmään. Kolmas ja neljäs kerta toden sanoo sataako siellä Alastarossa aina. Tähän mennessä olen vakuuttunut ettei siellä tiedetä auringosta mitään
tounge.gif

Mökki maksettu Scuuballe. Vielä jos KTM:lle kyydin saisi Maanantaiksi paikanpäälle ja jossain vaihees takaisin
biggrin.gif

Back