• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro Ti 14.6.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervetuloa .Orgin ajoharjoittelupäivälle Alastaroon.

Alastaro Ti 14.6.2011 klo 10-18

Ajoaika on klo 10-18.
Ilmoittautuminen alkaa klo 9 ja ajajakokous pidetään 9.30. Ajajakokous on kaikille pakollinen eikä siitä myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ratavastavat ovat sen ehtineet myöhästyneille pitää. Täsmennys: Päivän toinen ajajakokous on klo 12.00 eikä ensimmäisen ja toisen ajajakokouksen välillä pidetä muita ajajakokouksia! Ts. myöhästyneet pääsevät ajamaan vasta klo 12 ajajakokouksen jälkeen. Ilmoitathan etukäteen jos osallistut vasta klo 12 ajajakokoukseen.

Hitaassa ryhmässä järjestetään ilmoittautuneille ajokoulutusta (Ajotaito II).

Lippuvuorot

klo       Portti            Lippu 1           Lippu 2
10-12   Poutapäivä    HHa_7            Pauli Luoma
12-14   iitu               Flippo             wiltzu
14-16   Hookala         Los Satsumas  italofani
16-18   pena1           Reisi               Naakka
Varalla  heeppa

EDIT: Liputusvuorot ja toinen ajajakokous

Jos joku on menossa Alastarolle autolla Turusta ja palaa Turkuun, hyppäisin mielelläni kyytiin(ilman mopoa), voisin maksaa puolet auton bensakuluista kyseisistä kilometreistä.  
tounge.gif

Jos joku on niin kiltti, niin pistäköön asiasta vaikka privaa. Olen vähän ajoissa liikkeellä ja toisaalta pitää pistää loma-anomus myös menemään mutta eipä tuolla ole niin kiirus. Mä vaan olen tyylilleni uskollisesti intopallona  
thumbs-up.gif

Voin mä jotain kuviakin räpsiä jos joku haluaa lainata mulle kameraa, laadusta ei kyllä oo tietoa.
Jos en saa kyytiä, niin have fun ja toivottavasti arska paistaa!
sport05.gif

edit: taisimpa just saada kyydin joten tilanne hoidossa
thumbs-up.gif

myynnissä yksi lippu keskiryhmään
ei aikaisempaa kokemusta myynnistä
puh 050 491 2267

Tarvitseeko ketään kyytiä helsinki-alastaro-helsinki? bensat puoliksi. Löytyy iso paku. Laita pm, jos kiinnostaa.

Myynnissä orgesteri hintainen keskiryhmän paikka, privalla tavoittaa parhaiten..

samperin työt haittaavat hienoa harrastusta....

Paree ois ettei täl kertaa sada yhtään... tosin ei tartte ihan näin kuumakaan olla mitä nyt on
smile_org.gif

Pakukyyti meni 9 minuutilla pieleen, hitto ku miehet on nopeita
nixweiss.gif

Onko pk-seudulta lähös ketään? Jos letkas ajeltas ni mäki ehkä löytäsin paikalle
pftroest.gif

Back