• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto Ma 13.6.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ephedrine
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ahvenisto Ma 13.6.2011
klo 9-18

Ajoaika on klo 9-18.
Ilmoittautuminen alkaa klo 8 ja ajajakokous pidetään 8.30. Ajajakokous on kaikille pakollinen eikä siitä myöhästyneet pääse ajamaan ennen kun ratavastavat ovat sen ehtineet myöhästyneille pitää. Täsmennys: Päivän toinen ajajakokous on klo 12.00 eikä ensimmäisen ja toisen ajajakokouksen välillä pidetä muita ajajakokouksia! Ts. myöhästyneet pääsevät ajamaan vasta klo 12 ajajakokouksen jälkeen. Ilmoitathan vähintään 24h etukäteen jos osallistut vasta klo 12 ajajakokoukseen. Ratavastaavat eivät päivystä spostia enää maanantaina!!!

Koulutusryhmässä järjestetään ilmoittautuneille ajokoulutusta (Ajotaito II).

Ahveniston meluraja on 95dB ja kaikkien pyörien melut mitataan ennen ajojen alkua.

Fiilistelyä 2009 kaudelta

Liputtajat:
Portti / Lippu 1 / Lippu 2

9-11 Makeka / Vanamo750 / Huntter
11-13 Karifi / kattinen / Dealhill
13-15 R6Kaitsu / tr3 / Jami1978
15-17 BANDIT78 / Pete / Flippo
17-18 Brocol / Akiva / Maikko

Varalla Reisi

E: Liputtajat ja ohjeet

Jäsenhintainen hitaaseen myytävänä sattuneesta syystä.  
mad.gif

Edit: Myyty.

Yleistason kysymys, tarviiko portilla olevan liputtajan olla jotenkin erityisen kokenut tms hoitaakseen tehtävänsä onnistuneesti?
withstupid.gif

Yleistason kysymys, tarviiko portilla olevan liputtajan olla jotenkin erityisen kokenut tms hoitaakseen tehtävänsä onnistuneesti?  
withstupid.gif
Portti esim. päättää liputuksesta ja sääntelee pyörien päästämistä radalle joten käytännöt on hyvä olla hallussa.
Ja vähintään sen verran kokemusta kannattaa olla että on ollut lipulla kun radalla on sattunut jotain poikkeavaa esim radalla jotain mitä sinne ei kuulu/ hiekalla käyminen/ kaato/ raatoauton tarve/ ambulanssin tarve/ jne.
Ts on sillä lipulla ollessaan "kuullut" miten porttivahti toimii poikkeavissa tilanteissa.
Sen lisäks portilla, riippuen radasta, pitää ostata hahmottaa erittäin selkeästi; mihin väliin portista lähtijöitä voi päästää. Ettei käy niin että päästää liian lähelle jonkun eteen, tai sitten seisottaa porukkaa turhaan portilla kun ei uskalla päästää mihinkään väliin.

Myynissä yksi hitaanryhmän lippu.
En oo enne joutunu myymään ei kokemusta.
Mutta myynnissä kuiteskin ja puh on 050 4912267

Taas olisin lähdössä Riihimäen ABC:ltä ma aamuna kello 7:15.
Mukaan saa tulla, perillä olemme hieman ennen 8.
Matkavauhtina pidän rajoitusten mukaan GPS ja +3
062802moto_prv.gif

Eniro antaa matka-ajaksi 22min joten hyvin siitä kerkee.

Multa vapautuu liputuspaikka Ahvenistolle nopeaan ryhmään, annetaan ainoastaan hyvään kotiin
smile_org.gif

Yksityisviestillä yhteyden otot.

-

Aika heikolta näyttää keli maanataiksi ahvenistoon, menin jo ottamaan saldovapaaks sen. Taitaa olla parempi, että passaan tän ja meen tiistaina alastaroon, Sen verran huonoa säätä se lupaa.

Nyt peukut pystyyn et sade kuuro menee ohi... Jo toinen Ahvenisto sessio menossa perseelleen
nixweiss.gif

Esteri lupaa ystävällisesti taas vettä näillekin karkeloille. Itse olen olen yli viikon potenut flunssaa, joten jos yhtään tulee vettä, en lähde sitä sinne uusimaan.
Valitettavasti silloin tuo ajotaito III jää taas pitämättä. En vaan voi yrittäjänä olla enää yhtään ylimääräistä pv pois töistä, joten sairastaa ei enää sais.
Voi olla että joku toinen kouluttaja pitää sen, mutta toivokaa ja tehkää taikoja, että ei sada.

-Heippa

Esteri lupaa ystävällisesti taas vettä näillekin karkeloille. Itse olen olen yli viikon potenut flunssaa, joten jos yhtään tulee vettä, en lähde sitä sinne uusimaan.
Valitettavasti silloin tuo ajotaito III jää taas pitämättä. En vaan voi yrittäjänä olla enää yhtään ylimääräistä pv pois töistä, joten sairastaa ei enää sais.
Voi olla että joku toinen kouluttaja pitää sen, mutta toivokaa ja tehkää taikoja, että ei sada.

-Heippa
Mä olen Heipan varamiehenä tota Ajotaito-III:sta pitämässä, mutta jos sääennusteet näyttää reiluja sateita, niin kurssia on ihan turha pitää, koska harjoitteet vaativat luottoa renkaisiin. Ilmotellaan edellisiltana, jotta pidetäänkö kolmosta vai ei.

Back