• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 4.7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gixeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kauden neljäs Ahveniston ratapäivä lauantaina 4.7.2009. Ajoaika 9-18. Ilmoittautuminen alkaa klo 7.45 kahvion terassilla. Kuljettajakokous pidetään klo 8.15 samassa paikassa, jonka jälkeen desibelimittaus järjestyksessä hidas, keski, koulutus. Muista desibeliraja 95db.

Liputusvuorot tuleepi myöhemmin tähän viestiin.

Jos joku haluaa vaihtaa hitaasta ryhmästä koulutusryhmään, niin laita viestiä. Koulutus on tullut jo käytyä, mutta pakko oli päästä johonkin ryhmään radalle ajamaan.
biggrin.gif

edit: Vaihto suoritettu.

Mulla on paikka hitaaseen, olisi tarve paikalle sekä keskiryhmään että koulutukseen. Eli jos jollakin ylimääräinen paikka koulutukseen tai haluaa vaihtaa keskiryhmästä hitaaseen, niin yv:tä tulemaan.

edit. ei ole tarvetta enää.

Juuri tullutta tietoa: Hitaaseen ryhmään otan paikan kyllä jos joku varannut joutuu esteiden koettelemaksi.
Ei tolla mun läskillä oo muissa ryhmissä kuin tiellä
biggrin.gif

-w-

Jos joku haluaa vaihtaa hitaasta ryhmästä koulutusryhmään, niin laita viestiä. Koulutus on tullut jo käytyä, mutta pakko oli päästä johonkin ryhmään radalle ajamaan.
biggrin.gif
Mä voisin vaihtaa koulutusryhmää,tuli meinaan kaluston vaihto ja uudella ei asiaa hitaaseen.Selvitän ensin pääsenkö äänien puolesta ollenkaan radalle.

edit.en löytänyt millä kierroksilla toi yks pyttynen 650m3 kierrätetään mittauksessa.

Tyyppikilvessä lukee 88dB 3750kier/min,mitäköhän se on 4500kier/min ??

edit.en löytänyt millä kierroksilla toi yks pyttynen 650m3 kierrätetään mittauksessa.

Melurajat ja mittaustavat on kerrottu Ahveniston kotisivuilla:

sanoi:
Muuttuneet melurajat
<span style='color:red'>Huomioi muuttuneet melurajat.</span> Normaalipäivinä saa ajaa moottoripyörillä, joissa on alkuperäiset äänenvaimentimet tai tarvikevaimentimet, jotka mittauksien mukaan alittavat <span style='color:red'>95,0 dBA</span>. Myös autojen on täytettävä tieliikenteen melumääräykset tai niiden äänitaso pitää olla <span style='color:red'>alle 95,0 dBA</span>. Mittaus tapahtuu moottoripyörillä seuraavasti: 1-3 sylinteriset 4500 rpm, alle 750cc 5500 rpm ja yli 750cc 5000 rpm. Mittaus autoilla AKK:n sääntöjen mukaisesti.

Ostan yhden tai kaksi lippua koulutusryhmään. Jos olet estynyt lauantain ajoista, lunastan heti paikkasi! Laita viestiä!
smile_org.gif

KIITOS

Ja mullakin olisi tarve 4.7 koulutusryhmään. Ei ilmeisesti kannata muihin porukoihin tunkea, jos ei aiemmin ole radalla käynyt??

Mut vois vaihtaa keskinopeasta hitaaseen, kun siellä nyt näyttäis tilaa olevan... jos onnistuu?  
buttrock.gif
buttrock.gif
buttrock.gif

Terveiset Veronasta, hyvin pyyhkii. Lautta on Helsingissä 4.7 aamulla seittemän korvissa joten myöhästyminen rata-ajopäivän aloituksesta on hyvin mahdollista. Ois hyvä jos laittaisitten jonkun muun kun aamun ekan porttikonkivuoron mulle, varmuuden vuoksi.

Hei,

olen maksanut oman vuoroni koulutusryhmään ajallaan (21.4.2009), mutta nickiä ei näy listalla. Kuka tarkistaa maksut ja miten ja minne näistä voi reklamoida??

Näihin .ORGin ajoihin ei viissiin olekaan tarjolla enää lippuja paikan päällä? La voisin hyvin lähteä ajelemaan, eli jos jollain on tarjolla koulutusryhmään paikka, niin olisin kiinostunut. Laita viestiä: katjanie at gmail.com

Kovasti tekisi mieli päästä lauantaina ajelemaan. Vauhti on 1:38-1:42 luokkaa, keskiryhmää siis.

Näyttäisi olevan hyvin täynnä tuo päivä, mutta pääseekö liputtamalla ajamaan?
smile_org.gif

Tännekin viestiä, jos joku haluaa luopua koulutusryhmän paikasta lauantaille. Tattis ja kumarrus!

Kovasti tekisi mieli päästä lauantaina ajelemaan. Vauhti on 1:38-1:42 luokkaa, keskiryhmää siis.

smile_org.gif
Moi,
kun päivä on täynnä niin valitettavasti liputtaminenkaan ei auta. Kysehän on ratakapasiteetista ja turvallisuudesta ennen kaikkea.

//Andy

smile_org.gif
Moi,
kun päivä on täynnä niin valitettavasti liputtaminenkaan ei auta. Kysehän on ratakapasiteetista ja turvallisuudesta ennen kaikkea.

//Andy
Mun paikka lippuvuoron kera aukesi keskiryhmään, kun en pääse paikalle. Ainakaan mulle ei ole tullut ilmoitusta, että joku sen haluaisi lunastaa??

Millä kiekoilla 750cc nyt sitten melumitataan? Muistaakseni viime vuonna @7000? Kuulin vain että joltain oli mitattu 600cc @4000, voiko olla? Omassa z750 microni+killeri mutta epäilen että menee yli 95db seittämällä tonnilla. Onko joku litistellyt killeriä ja saanut sillä ääniä pois? Ei millään viittis ruuvata vakiopönttöä takasin.

Koulutusryhmään on ilmeisesti paikka vapautunut, eli sitä sitten voi tulla jonottamaan aamulla? Vai onko paikka jollain vielä hallussa?

Back