Kiitos myös minunkin puolestani. Säähän on aina hyvä, varusteet väärät. No, olihan se rata välillä vähän märkä.
Linkistä kuvia tapahtumasta.
http://suomi.1g.fi/kuvat/Org
Linkistä kuvia tapahtumasta.
http://suomi.1g.fi/kuvat/Org
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitoksia vankasta kuvakasasta. Nehän on astetta parempia kuin kohteet - tietysti puhun vain omasta puolestani
Taisi olla Kemorassa muun rata-ajokoulutuksen ohessaKoskas on ORGin sadekielin ajokoulutus? Ei kait omalla kalustolla tarvitse osallistua??
Hyvin sä vedit verrattuna meikäläiseen! Mutta voin harjoitella uudestaan vaikka 7. päivä?Sekin letka onnistui mun vetämänä häröilemään oikeen kunnollaSori se yks risteys siellä H:linnan päässä![]()
![]()
+1Kiitokset jälleen kaikille teille järjestäjille, jotka mahdollistitte tämänkin ratapäivän toteutumisen!!!![]()
Kelien puolesta jäin kyllä hieman kaipaamaan parannusta![]()
Kiitokset myös teille valokuvaajille! Asiallista toimintaa, että te jaksatte ottaa noita kuvia ja laittella niitä nettiin ihan sillä samalla pyyteettömällä asenteella miten järjestäjät toimivat. Noiden valokuvien kattelu päivän päätteeks on todella kiva lisämauste tähän hommaan...Näkee vähän minkälaisissa asennoissa sitä tulee kurvailtua ja koittaa oppia niiden kautta jotain uutta ensikertaa varten.
Ei tosta mun ajosta kyllä kannata mallia ottaa. Kauheeta repimistä ja linjat ihan poskellaan ku koko ajan piti jännittää. Ajat oli 2 minuutin pintaan ja melkein joka mutkassa oli takarenkaan luistelua havaittavissa. Pyörän entinen omistaja tosin sano mulle kerran, jotta toi on hyvä pyörä sateella, koska sillä voi ajaa ihan yhtä kovaa ku kuivallakin. On kuulemma niin tehotonMadmanille vielä kiitokset märällä ajon mallista, sen parin suoran verran mitä pysyin perässä kattomassa... tosin mun ajoa haittas jonkinverran se että teki mieli laittaa toinen käsi silmien eteen, kun hirvitti kattella niitä sladeja![]()