• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajaako teillä Nainen ja Mies istuu kyydissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikki2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Näytti oleva kysely että kumpi sukupuoli. Mitenkäs tämmöinen
Monessako perheessä menee niin että nainen ajaa ja mies istuu takana. Ja plussana tietenkin että mies tankkaa.

biggrin.gif
biggrin.gif
olis muuten vinkee näky oikeesti, jos "minun mieheni" olisi vyöruusuna. Ei ole kuin tuplaten painavampi ja puolet pidempi
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
olis muuten vinkee näky oikeesti, jos "minun mieheni" olisi vyöruusuna. Ei ole kuin tuplaten painavampi ja puolet pidempi
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tuli tuosta mieleen se kerta, kun kyyditin joskus aikojen alussa isäukkoa 350:llä CB-H*ndalla. Näky oli kuulemma aika "vinkeä": kaksi isoa miestä, joista reilusti isompi (lue: leveämpi) vielä takapenkillä PIENEN mopon päällä, molemmilla 50-luvun nahkarotsit ja farkut. Takajouset olivat pohjassa vähän väliä.

Mutta ei se perinteinen järjestys ole mitenkään kiveen hakattu. Olen saanut erittäin pätevät kyydit itseäni huomattavasti pienemmältä naishenkilöltä FJ1200:n päällä. "Ei se koko vaan miten sitä käyttää". (Ja kyllä, ylläolevan voi tulkita vähintään kahdella tavalla, mutta tämä on moottoripyöräfoorumi.
tounge.gif
)

Kyllä meitä löytyy. Pitää vain muistaa, ettei hanki pyörän päälle liian isoa miestä, että sopusuhta säilyy
biggrin.gif

Ei oo omaa miestä pakkarilla, mutta on sekin ollut näky, kun nuorempana kyyditin isääni piikkisellä honda rebelillä, tai viime kesänä uudella pyörällä isoa (isoa!!) veljeä, jolta yltää pakkarilta paremmin jalat maahan, kun multa kuskin paikalta.. Vähän sai kyllä haeskella tasapainoa valoihin pysähtyessä ja pyytää nätisti kyytiläistä olemaan heilumatta takana..

Ei tosiaankaan. Vaimo ei tule edes kyytiinkään, puhumattakaan että ajaisi. Edellisen pyörän päällä vaimo kävi istumassa, mutta pyörää ei saanu käynnistää. Ilmeisesti tämä ei sit vaan ole hänen juttunsa.

Mulla istui poika kyydissä kunnes sai oman kortin ja pyörän. Ukko ei tuu kyytiin. Liekö luottamuskysymys - epäilen kuitenkin, että kateus, kun sillä on vain vanhat muistot vaan ei omaa pyörää
033102bebe_1_prv.gif
.

28 vuotta, sen verran sain emäntää houkutella mopon kyytiin. Viime kesänä sitten innostui oikein tosissaan olemaan kyydissä.
Nyt tarvis ottaa seuraava steppi, eli ajamaan. Taitaa mennä seuraavat 28 vuotta. Kuitenkin sitkeys palkitaan, nyt on retket paljon mukavampia kun on kaveri mukana.

Ei tarvi kummankaan tyytyä kyydissä istumiseen. Isäntä kun osti mopon ni sanoin et mulle kans...
inlove.gif

Ei ole mammalla kuin hissikortti (B). Ehkä paree niin...

JOVAIN EI..!
sport05.gif

..ou pelkoa et ohjastelis ku ei ou ejes mopetia ikkää ohjastellu..

Mut somasti tuo o kyyvis nukkunu pitempiäki ajoja!
sport05.gif

Siirretty pois äänestyksistä, koska ei edes ole äänestys.
smile_org.gif

Niin, ja meillä ajan vain minä.

Näytti oleva kysely että kumpi sukupuoli. Mitenkäs tämmöinen
Monessako perheessä menee niin että nainen ajaa ja mies istuu takana. Ja plussana tietenkin että mies tankkaa.
Saatetaan muutaman kerran kesässä lähteä ihan piruuttain toisella pyörällä kaksipäällä ettei ihan unohdu millaista se kyyditys on.. vaihdetaan kuskeja aina jossain vaiheessa.

Onneksi emännällä ei ole A-korttia eikä myöskään minkäänlaista intoa hankkia sellaista. Jos meikäläinen istuisi kyydissä niin Suikasta tulisi sen verran takakenoinen viritelmä, että eturengas ei maata näkisi enää liikkeellelähdön jälkeen.
tounge.gif

Ei ole vaimo vielä tankoon uskaltautunut. Pitäs varmaan opetella jossain prätkäkoulussa ensteks. Ja se minun kyytiin uskaltautuminen voi olla vielä pitemmässä kuusessa
tounge.gif
...

Back