• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aiheen otsikko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja iama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Miksi uuden topicin aloittaja ei pääse itse muuttamaan "Aiheen otsikkoa" tai "Aiheen kuvausta"? Onko se Ikonboardin tekniikalla mahdotonta?

Joskus vain pistää nyppimään kun sattuu noihin otsikoihin kirjoitusvirhe tai muu moka; eikä pääse editoimaan, vaikka kuinka saivartelijat piikittelevät.

Mä oon kironnu tota ihan samaa juttua.
mad.gif

Luulis ettei oo iso homma muuttaa silleen että käyttäjäkin pystyy sitä editoimaan kun kerran modenaattoritkin pystyy sitä muokkaamaan.
Saahan sen kyllä silleen muutettua että copypastettaa koko jutun ja aloittaa uuden aiheen ja poistaa vanhan mutta siinä menee kaikki vastaukset jos sellaisia on sinne sattunut jo tulemaan.

Saahan sen kyllä silleen muutettua että copypastettaa koko jutun ja aloittaa uuden aiheen ja poistaa vanhan mutta siinä menee kaikki vastaukset jos sellaisia on sinne sattunut jo tulemaan.
Ja sitten sinne jää se loppu keskustelu, josta puuttuu se alkuperäinen poistettu viesti. Vähän ne näyttää hölmöltä.
baaa.gif

Ja siltikään se otsikko-ongelma ei poistu.

No mutta onnistuuhan se! Pikkasen hakua (ja iaman kohdalla myos muistin penkomista, kun nakojaan olet ko. aihetta kasittelevaan ketjuun postannukkin
wink.gif
)

Taikatemppuohjeita

biggrin.gif

Kiitos, äiti! Seuraat minun mokiani ihailtavan tarkasti! Haluan joskus puristaa kättäsi!
bowdown.gif
cool.gif
tounge.gif

Mutta kun minulla ei siellä alhaalla ole edelleenkään valittavana muuta kuin: [ Seuraa aihetta :: Lähetä aihe sähköpostitse :: Tulosta tämä aihe ]

Ei näitä:
Aihe asetukset
[ Siirrä tämä aihe ] [ Sulje tämä aihe ] [ Poista tämä aihe ] [ Muokkaa tätä aihetta ] [ Nosta tämä aihe ] [ Rakenna aihe uudelleen ] [ Lisää seurantaan ]

Kiitos, äiti! Seuraat minun mokiani ihailtavan tarkasti! Haluan joskus puristaa kättäsi!  
bowdown.gif

cool.gif

tounge.gif

Mutta kun minulla ei siellä alhaalla ole edelleenkään valittavana muuta kuin: [ Seuraa aihetta :: Lähetä aihe sähköpostitse :: Tulosta tämä aihe ]

Ei näitä:
Aihe asetukset
[ Siirrä tämä aihe ] [ Sulje tämä aihe ] [ Poista tämä aihe ] [ Muokkaa tätä aihetta ] [ Nosta tämä aihe ] [ Rakenna aihe uudelleen ] [ Lisää seurantaan ]
Ok, eli yllapito on poistanut taman kivan toiminnon, en voinu tietaa, kun itella on noita valikoimia..

Yllapitoa??

Niin, minullahan on muutenkin rajoitetut käyttöoikeudet koko .Orgiin! Siitä saan itseni lisäksi kiittää arvon pressaa, joka totesi käytyäni kevyesti v#ttuilemassa Kawa-foorumista: "Kaikilla ei tarvii näkyä kaikki."

baaa.gif

baaa.gif

baaa.gif

bowdown.gif

cool.gif

tounge.gif

Ei näitä:
Aihe asetukset
Ok, eli yllapito on poistanut taman kivan toiminnon, en voinu tietaa, kun itella on noita valikoimia..

Yllapitoa??
Ei varsinaisesti poistanut, koska sitä ei kaiketi ole koskaan näkynytkään muilla kuin moderaattoreista ylöspäin. Jos toiminto avattaisiin kaikkien käytettäväksi, voisi kuka tahansa muokata paitsi omien aiheidensa, myös minkä tahansa muun aiheen otsikkoa.

Back