• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto Ti 7.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hlin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Liputusvuorot:

[TABLE="class: grid, width: 400, align: center"]
[TR]
[TD]Aika[/TD]
[TD]Portti[/TD]
[TD]Lippu 1[/TD]
[TD]Lippu 2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]MR[/TD]
[TD]markus_p[/TD]
[TD]Soikkeli[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]Jami1978[/TD]
[TD]Akiva[/TD]
[TD]Dealhill[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]R6Kaitsu[/TD]
[TD]tonsuuri[/TD]
[TD]bikerinna[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18[/TD]
[TD]Pete[/TD]
[TD]SAM66[/TD]
[TD]TiuSo[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Motorg ry järjestää rataharjoittelutapahtuman Ahvenistolla tiistaina 7.5.2013 klo 10 - 18. Katso sijainti kartalla.

Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 50 €, muut 65 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 80 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Tutustu ratapäivien toimitusehtoihin.

Päivän aikataulu:

09:00-09:29 Ilmoittautuminen
9:30 Kuljettajakokous (pakollinen kaikille), jonka jälkeen alkaa melumittaukset
10:00 Ajot alkaa
12:00 Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille
18:00 Ajot päättyy

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Lue ratasäännöt.

Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille on tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II. Kurssin aiemmin käyneille on tarjolla kokopäiväinen Ajotaitoklinikan vastaanotto.

Lisätietoa rataharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ratapäiväinfosta.

Tervetuloa mukaan!
Motorg ry:n ratacrew

HUOM! Aikataulu siirretty "normaaliksi", eli puoli tuntia myöhemmäksi kuin se alunperin oli tähän merkattu.

Viimeksi muokattu:
Jos olisi halukasta ottajaa liputuspaikalle hitaaseen, niin voisin kiukutellen luopua... :rant:
Pukkasi sellaisen koulutuksen päälle minne haluaisin mennä.

Hoidan tämän kyllä jollei löydy ottajaa (otan sitten takkiin muualla..) :p

EDIT: ei enää ajankohtainen --> tulen sinne itse, en luovu tästä :)

Viimeksi muokattu:
Liputusvuoro varattuna. Onko kukaan menossa tuonne autolla? Saisko pienen nyssäkän jonkun kyytiin?
Aamulla voi olla kylmä ajella ja päivällä hieman lämpöisempää, niin voisi ottaa toiset ajokamppeet mukaan.

bikerinna sanoi:
Liputusvuoro varattuna. Onko kukaan menossa tuonne autolla? Saisko pienen nyssäkän jonkun kyytiin?
Aamulla voi olla kylmä ajella ja päivällä hieman lämpöisempää, niin voisi ottaa toiset ajokamppeet mukaan.

Autolla menossa. voin ottaa roinaa kyytiin, mulla olis kyllä autossa kyytiläisellekin tilaa ja pyörälle kärryssä, jos tarvetta on?

Jone-83- sanoi:
Autolla menossa. voin ottaa roinaa kyytiin, mulla olis kyllä autossa kyytiläisellekin tilaa ja pyörälle kärryssä, jos tarvetta on?

Mä voisin tulla kyytiin jos bikerinna ei tartu tarjoukseen.

Saataisko liputusvuorot mahdollisesti jo viikonloppuna niin osais suunnitella omaa kalenteria mahdollisen sadepäivän varalle. :bye: kiitos

Jone-83- sanoi:

Kiitos, kyyti kelpaa :D
Privaa laitettu..

Kauppa tarjoaa vain hidas 2 ryhmään (koulutusryhmä) lippuja. Hidas 1 ei saa ostettua. Tietääkö kukaan miksi?

Kävi mielessä. Ketjun alussa kuitenkin ilm että paikkoja on kaikkiin ryhmiin. Jos loppu kappa kai ilmoittaa tästä.

pengis sanoi:
Kävi mielessä. Ketjun alussa kuitenkin ilm että paikkoja on kaikkiin ryhmiin. Jos loppu kappa kai ilmoittaa tästä.

Pitäisi olla vielä 13kpl varastossa. Liputuspaikat on loppuunmyyty.

Voisitko kuvailla tarkemmin, että miten tuo ostotapahtuma tökkää? Ainakin itselläni se meni verkkomaksun alkuun asti läpi.

Olisiko mitenkään mahdollista saada liputuksia huomisaamuksi, please :polonen:? Pitäisi tiistaina käydä töissäkin, niin osaisi huomenna suunnitella päivän.

Go-Za sanoi:
Ehkä mä tässä kohtaan luottaisin enemmän tähän kotimaiseen...

Parin kolmen vuoden kokemuksen perusteella tuo norjalaisten ennuste on tarkin. Varsinkin sateen suhteen. Forecan ennuste on yleensä sellanen, että meteorologit heittää keskenään kännissä noppaa ja vähiten jurrinen kirjaa sen. :p

Back