• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 9.6.2020 (tiistai, 110db meluraja)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ville S.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minä ja pikku-Honda kiitämme (jälleen kerran) kivasta AT2 kurssista :polonen:
Vähän jänskätti aamulla vetinen keli, mutta onneksi kaikki kääntyi taas parhain päin

Liitetiedostot

• mingooda.jpg
    mingooda.jpg
    96,8 KB · Katselut: 72
Iso kiitos täältäkin järjestäjille! Arpouduin viimekesäisen AT2-päivän suomalla vankalla kokemuksella keskihitaaseen ryhmään ja ajelu oli ainakin itselle erittäin hauskaa, toivottavasti muodostamani liikkuva shikaani ei liikaa häirinnyt muita kuskeja. Aamupäivästä tuntui että on vähän jännää ja kaikki tulee ohi oikealta ja vasemmalta mutta radan kuivuessa hauskuus ja jonkinsortin ajolinja löytyi ja ohittajiakin oli jo paljon vähemmän.

Yksi jännätilanne tuli kun ajelin omaa tahtia (tai ajelin kyllä ihan tarkoituksella matalia suoranopeuksia että nopeammat pääsee ohi) ja pääsuoralla/suoran lopussa tuli kirjaimellisesti oikealta ja vasemmalta 3-4 nopeampaa kuskia ohi. Ajoin siitä sitten omaa vauhtia mutkaan ja suureksi yllätyksekseni pari ohittajista tuli perä edellä jarruvalot paistaen vastaan ja allekirjoittaneella tuli aika kiire nostaa pyörää pystyyn ja jarruille. Kannattaisiko sittenkin vaan ajella omaa vauhtia myös suorat? Noin pääsääntöisesti ohittajat ajoivat kyllä varsin asiallisesti.

Niin ja jos joku muistaa ajaneensa takana ja kiroilleensa älyttömiä linjoja tms. niin kuulisin mielelläni palautetta, itsellä kun ei ole pyörässä kameraa tai muutakaan tapaa saada ajosta palautetta oman perstuntuman lisäksi. Ajelin siis sillä 20-vuotiaalla punaisella matka(sportti)sohvalla :)

Kiitoksia taas järjestävälle taholle, oli kiva pöristellä vähän kahdeksikkoa.

GuessWho sanoi:
Tuolla olis toistasataa räpsyä. Holtsu vastaa laadusta, minä pelkästä kuvasaasteesta.
olisko joku niin ystävällinen että katsois aukeeko kansio?
Mulla ei tähän hätään nyt ole muita paikkoja minne noita uploadata.

https://m.facebook.com/tommi.outinen/albums/10158549747529430/?ref=bookmarks
Mulla ei aukea, vaatii kirjautumisen. Onko mahdollista saada näkymään myös feisbuukittomille, vai joudutaanko me somerajoitteiset vanhat jarrut vaan olemaan ilman kuvia? :grin:

Ghostrider sanoi:
Kiitoksia taas järjestävälle taholle, oli kiva pöristellä vähän kahdeksikkoa.

Mulla ei aukea, vaatii kirjautumisen. Onko mahdollista saada näkymään myös feisbuukittomille, vai joudutaanko me somerajoitteiset vanhat jarrut vaan olemaan ilman kuvia? :grin:

olen pahoillani mutta mulla ei ole mitään muita pilviä tai jakotapoja käytössä. My bad.
sen verran satunnaisia nämä ratakäynnit etten jaksa ruveta tutkimaankaan erilaisia vaihtoehtoja tähän hätään.
kun tietäs ”kuka sä niistä olit” ni voisin tökkätä vaikka sähköpostiin sen mitä sain talteen.

PrivateeR sanoi:
On siitä polvella asfalttiin työntämisestä se etu, että kun se etupää karkaa alta, ni ku polvi on valmiiksi jo maassa, ni ei muuta ku työntämys maximus ni kyllä sen etupyörän takaisin asfalttiin saa.

Heh, tossa mutkassa mullakin on joskus ollut ylimääräistä ohjelmaa ja seuraavassa sitten lipsahtikin kyljelleen koko kampe,... :kääk:

PrivateeR sanoi:
On siitä polvella asfalttiin työntämisestä se etu, että kun se etupää karkaa alta, ni ku polvi on valmiiksi jo maassa, ni ei muuta ku työntämys maximus ni kyllä sen etupyörän takaisin asfalttiin saa.
[/QUOT

Viime vuoden keväänä kippasin tismalleen samassa kohdassa etusen alta. Siinä menee yllättävän syvä kaarteen säteen suuntainen railo "sauma" johon tupeksin.

GuessWho sanoi:
olen pahoillani mutta mulla ei ole mitään muita pilviä tai jakotapoja käytössä. My bad.
sen verran satunnaisia nämä ratakäynnit etten jaksa ruveta tutkimaankaan erilaisia vaihtoehtoja tähän hätään.
kun tietäs ”kuka sä niistä olit” ni voisin tökkätä vaikka sähköpostiin sen mitä sain talteen.
Joskus tämä somettomuus iskee näpeille :D Mutta tökkäsen privaa :thumbup:

Mutta missä muiden kuvaajien tuotokset? Ihan kuin olin näkevinäni pusikoissa lymyilemässä ihmisiä enemmänkin kameroiden kanssa. Saattoi toki olla untakin :blink:

Rekkakalevi sanoi:
Mutta missä muiden kuvaajien tuotokset? Ihan kuin olin näkevinäni pusikoissa lymyilemässä ihmisiä enemmänkin kameroiden kanssa. Saattoi toki olla untakin :blink:

Mäki näin samaa unta :O

Rekkakalevi sanoi:

Näin ihan samaa unta, toinen kuvaaja taisi olla ainakin.

No joo, olinhan mä taas siellä puskissa ulkoiluttamassa kameraa. Sillä oli vissiin juoksuaika, kun yhteensä seittemättäkilsaa sai rämpiö pitkin radan reunoja.

Niin tai näin, kuvasetti alkaa oleen viittävaille julkaisuvalmis, joten malttia vielä päivä...kaksi... no, ilmoon kyllä tänne tavalliseen tapaani 👍

Muiden innostamana nappasin minäkin ensimmäisen kerran järkkärin mukaan radalle, vähän niin kuin harjoitus mielessä.
Kalustona D5100 ja 20-200 zoomi,
326 kuvaa ja 1 onnistunut, tästä on hyvä parantaa

DSC-0284-2.jpg

vähiten epäonnistuneita lisää
https://ibb.co/album/5XR54y

Holtsu sanoi:
Oli tällä kertaa tavallista reippaampi, ja laitoin kuvat kuosiin alle viikossa! Niin, kyselijöille, taisin se olla minä, joka niissä puskissa kameran kanssa rymisteli :D

Pompitaan albumiin taas tuolta "Kuvia ja Videoita" -osion kautta:

http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/301375?p=6664095#post6664095

Kiitos kuvista! Erinomainen reality check kun ajaessa tuntuu että menee muka kovinkin lintallaan ja kuvista kun katsoo niin pyörä on melkein pystyssä :D

w3bdevil sanoi:
Kiitos kuvista! Erinomainen reality check kun ajaessa tuntuu että menee muka kovinkin lintallaan ja kuvista kun katsoo niin pyörä on melkein pystyssä :D

Ihan sama fiilis ajaessa ja pettymys kuvia katsellessa on tullut koettua itsekin. Normisettiä :D
Oon kyllä vuosien varrella nähnyt ja kuvin päässyt todistamaan myös monen kuskin kehityksen, kuinka se pystyasento on vähitellen vaihtunut polveen maassa :)

Nysse sanoi:
Muiden innostamana nappasin minäkin ensimmäisen kerran järkkärin mukaan radalle, vähän niin kuin harjoitus mielessä.
Kalustona D5100 ja 20-200 zoomi,
326 kuvaa ja 1 onnistunut, tästä on hyvä parantaa

Menin niin hitaasti, että musta oli helppo ottaa kuva :grin:

Kiitos paljon kaikille kuvaajille!! Pari kertaa Ahvenistolla olen ajellut, mutta eipä ollut vielä kunnollisia kuvia sieltä.. Nyt on useampikin :)

Back