Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitetaanpa tännekin linkki noista ite otetuista kun on toi otsikkokin valmiiksi oikein.![]()
Org! Ahvenistolla 18.8.2006, KLIKS
Onkos toi Sumppa Karbanin smotolla ?Itse kuviin liittymättömänä asiana pakko kysyä, että mikäs on ideana tällä yhdellä smotokaverilla, jolla on kenkä maassa melkein joka kuvassa? Esim tässä. Onko smoton ajotekniikka erilainen kuin normikatupyörän?
KyyllähOnkos toi Sumppa Karbanin smotolla ?
Kai niillä on tarkotus ajaa vähän samalla tavalla kun krossi (ja enska) kuskitkin ajelee. Eli pyörä kyljelle ja itse sitten vähän suoremmassa siinä päällä. Ja se jalka sitten tasapainottaa siinä sivulla.Itse kuviin liittymättömänä asiana pakko kysyä, että mikäs on ideana tällä yhdellä smotokaverilla, jolla on kenkä maassa melkein joka kuvassa? Esim tässä. Onko smoton ajotekniikka erilainen kuin normikatupyörän?
Kivat kuvat! En ollu aikaisemmin näitä katsellutkaa...Laitetaanpa tännekin linkki noista ite otetuista kun on toi otsikkokin valmiiksi oikein.![]()
Org! Ahvenistolla 18.8.2006, KLIKS
Muistakaahan taas tuplaklikata noita thumpnaileja niin kuva aukee täyteen resoon.![]()