• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ahvenisto 13.5.2017 Lauantai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

vertzu

Ratavastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Rata ja koulutus
Motorg ry järjestää ajoharjoittelutapahtuman Ahvenistolla lauantaina 13.5.2017 klo 10 - 18. Katso sijainti kartalla.

Hinnat: Motorg ry:n jäsenet 60 €, muut 75 € ja paikan päällä ostettuna kaikille 90 €. Liput kannattaa ostaa etukäteen kaupasta. Ratapäivien toimitusehtoihin voi tutustua täältä.

Päivän aikataulu:

[TABLE="width: 700"]
[TR]
[TD]09:00-09:29[/TD]
[TD]Ilmoittautuminen[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]09:30[/TD]
[TD]Kuljettajakokous (pakollinen kaikille)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10:00[/TD]
[TD]Ajot alkaa[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]11:30[/TD]
[TD]Toinen kuljettajakokous ensimmäisen kuljettajakokouksen jälkeen tai sen aikana saapuneille[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]18:00[/TD]
[TD]Ajot päättyy[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Ensimmäisestä ajajakokouksesta/ilmottautumisesta myöhästyneet eivät pääse ajamaan ennen kun ovat osallistuneet toiseen ajajakokoukseen.

Ahvenistolla on tässä tapahtumassa poikkeuksellisesti 110dB meluraja, joka moottoripyörän tulee läpäistä päästäkseen radalla. Melunmittaus järjestetään välittömästi ajajakokouksen jälkeen.

MotOrg ry:n ratapäivien säännöt löydät täältä.

Ensikertalaisille ja vähän radalla ajaneille on tarjolla kokopäiväinen kurssi Ajotaito II.

Lisätietoa rataharjoittelusta ja ajokoulutuksista löydät Motorg ry:n ratapäiväinfosta.

Tervetuloa MotOrg ry:n ratapäiville!
Motorg ry:n ratacrew

[TABLE="width: 500"]
[TR]
[TD]klo
[/TD]
[TD]portti[/TD]
[TD]lippu 1[/TD]
[TD]lippu 2[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]10-12[/TD]
[TD]Pekksu[/TD]
[TD]Jesse H[/TD]
[TD]Eino-Juhani M[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]12-14[/TD]
[TD]aleksi15[/TD]
[TD]Aleksi T[/TD]
[TD]Juha O[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]14-16[/TD]
[TD]Tommo H[/TD]
[TD]Matti-Pekka M[/TD]
[TD]Jiibee[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]16-18
[/TD]
[TD]Jonezi[/TD]
[TD]Jussi666
[/TD]
[TD]Juhani S[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

motorg-trailer-bar.png

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
EJ sanoi:
Ei oo tarkotus nipottaa. Lauantai taitaa olla oikea päivä?

Kiitos huomautuksesta, virhe korjattu ja oikea päivä on tosiaan lauantai.

Ahveniston ryhmien nimet on muutettu, mutta ryhmien vauhtijako on pysynyt ennallaan. Hitaassa ryhmässä tapahtuu ajotaito2-koulutus. Keskihidas ryhmä on ns. se toinen hidasryhmä, joka on vauhtijaoltaan sama. Keskinopea on taas entinen keskiryhmä.

Hidas: Yli 1.40 ja ajotaito2-kurssi
Keskihidas: Yli 1.40
Keskinopea: Alle 1.40

Keskihitaaseen vapautumassa mahdollisesti lippu, mopo pajalla ja katsotaan lähipäivinä miltä näyttää sen kuntoon saaminen Ahvenistolle.

Kiinnostaisiko jotakuta keskihitaan liputusvuoro? Näyttää siltä, että joudun olemaan töissä tuon lauantain :sad:

Näin ratanoviisina kiinnostaa ruokailupuoli päivän aikana. Infossa luki, että yleensä radalla on kahvio tms, mutta onko Ahvenistolla mahdollista syödä ns oikea lounas? Äkkiseltään tuntuu aika pitkältä päivältä pelkällä sämpylöillä ja suklaapatukoilla. :blink:

Jännityksellä ja innolla odotellaan jo lauantaina :thumbsup:

Tuomas111 sanoi:
Näin ratanoviisina kiinnostaa ruokailupuoli päivän aikana. Infossa luki, että yleensä radalla on kahvio tms, mutta onko Ahvenistolla mahdollista syödä ns oikea lounas? Äkkiseltään tuntuu aika pitkältä päivältä pelkällä sämpylöillä ja suklaapatukoilla. :blink:

Jännityksellä ja innolla odotellaan jo lauantaina :thumbsup:

Rataravintolasta saa sapuskaa keittolounaasta lounaasta grillimättöön.

Karkov sanoi:
Jaskalle pistin YV:tä lipusta, jossei mene, niin keskihitaan lippu tarjolla.

Mikäs fiiatissa vikana? Sullahan oli niitä muuten kaksi. Ootko molemmilla syöksynyt jonnekin? :grin:

Ei oo vikana enää, se oli päivän homma se. Ajossa se on, ja toinen on seisotuksessa tallissa. Ei vaan pääse austin racingilla niin millään noista melurajoista läpi, mä luulen. :D

Karkov sanoi:
Ei oo vikana enää, se oli päivän homma se. Ajossa se on, ja toinen on seisotuksessa tallissa. Ei vaan pääse austin racingilla niin millään noista melurajoista läpi, mä luulen. :D

Mun ymmärtääkseni kaikilla Suomen radoilla on tuo 110dB raja olemassa, vaikka meluja ei aktiivisesti mittaillakaan. Eli suosittelen kyllä vaimentimen hankkimista putkeen jos menee yli tuon 110dB.

Karkov sanoi:

Mulla on jouten 60 millisellä nielulla oleva pitkä ovaaliakra, korkeapuristeinen twini ainakin hiljenee melkoisesti moisella.
Tiedät mistä löytyy, sovita ja kuuntele saundit, kiistellään sitten hinnasta jos tarvis.

Tulee aivan viime tinkaan tämä: Jos tulee peruutuksia hitaimpaan ryhmään + ajotaito 2, niin saa laittaa viestiä :)

Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla

Myynnissä:

Ahvenisto 13.5.2017
- Ryhmä: Keskihidas
60,00 €

YV:llä tavoittaa.

EDIT: ja lippu myyty käyttäjälle: Timpa

Myydään jäsenhintainen lippu keskihitaaseen.

Edit: myyty koopekalle ja ilmoitettu ratavastaaville.

Back