• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

AGV S-4 SV kokemuksia

Varmaan asiasta on täällä jo ollut juttua, mutta kun tuo haku ei tuottanut tuloksia niin kysytään. Olisi nimittäin tarjouksessa tuollainen AGV S-4 SV potta ja ajattelin kysellä onko kellään kokemusta kyseisestä kypärästä kun nyt ei pääse edes koeajolle. Jostakin luin, että tämä kypärämalli olisi melko äänekäs, jos tuo pitää paikkansa niin jätän kauppaan.
Tässä kypärässä on integroitu aurinkovisiiri kuten Schuberthin ja BMW:n kypärissäkin.

AJPitkänen sanoi:
Varmaan asiasta on täällä jo ollut juttua, mutta kun tuo haku ei tuottanut tuloksia niin kysytään. Olisi nimittäin tarjouksessa tuollainen AGV S-4 SV potta ja ajattelin kysellä onko kellään kokemusta kyseisestä kypärästä kun nyt ei pääse edes koeajolle. Jostakin luin, että tämä kypärämalli olisi melko äänekäs, jos tuo pitää paikkansa niin jätän kauppaan.
Tässä kypärässä on integroitu aurinkovisiiri kuten Schuberthin ja BMW:n kypärissäkin.

Tyylikäs, edullinen ja ihan toimiva potta jos ajelet mopolla..... ja virittämättömällä.
60 kmh:n jälkeen useimmat toteavat, että järki lähtee siinä
metelissä alta aikayksikön.

Taajama/Elvis- pottana toimii myös :;):

kelpo kypärä tuo on.
ja äänekäskin on mutta itseä tuo ei haittaa lainkaan sillä ajan aina tulpat korvilla.
aurinko visiiri on toimiva ja helppo ajon aikana nostaa/laskea.
eikä myöskään huurru.

Kahden kesän kokemus. Kova meteli, iso kuorikoko mallia:

spaceballs2.jpg

Itse ajelen aina tulpat päässä niin meteli ei vaivaa. Ostin tuon lähinnä aurinkovisiirin vuoksi ja se toiminnallisuus on kyllä hyvä ja omasta mielestä toimiva.

Edellinen kypärä oli AGV Stealth ja se oli kooltaan hieman kapeampi ulkomitoiltaan. Meteli oli yhtä infernaalinen.

Jos joskus ostan kolmannen kypärän, ehkä se on jokin muu merkki.

Viimeksi muokattu:
Kaks kesää on mullakin tuommonen ollu, tai ite asiassa kaksikin kappaletta kun piti se ensimmäinen vaihtaa pikku kolarin jälkeen uuteen. Ääneskähän tuo kyllä on ja leuan kohdalla olevaa tuuletusräppänää on melko
v-mäinen käyttää varsinkin jos on vähäkään paksummat hanskat kädessä, mutta muuten oon ollu varsin tyytyväinen.

Minulla on AGV Horizon ja mielestäni AGV:n aito Tumma visiiri siinä. Kypärässä oli integroitu visiiri, mutta olen rillipää ja kolme kerrosta optiikkaa ei käy. Tuo tumma visiiri on aivan skeidaa. Minulla oli Shoeissa yhtä tumma visiiri ja se oli loistava verrattuna tuohon AGV:n tekeleeseen. Vastavaloon (tai yleensäkin jos visiiriin osuu auringonvalo suoraan) tulee näkyviin harmaa huntu. Käytännössä kontrasti huononee reilusti. Nyt ymmärrän miksi jotkut kaverit ajoreissuilla väittivät, etteivät nähneet mitään aurinkoa päin ajeltaessa. Näin todella vissiin joillain merkeillä on. En sitten tiedä olisiko esim harmaa peili parempi. Itsessään AGV:n Horizon on aivan hyvä. Hiljaisempi kuin Shoein Multitec ainakin omassa päässäni. Remmin ylijäämän kiinnittävä neppari on ärsyttävässä paikassa.

Back