• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Africa twiniin uusi pleksi (mra ?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Mulla on 93 mallin norsu. Viime kesän ajelujen jälkeen totesin, että pleksin voisi vaihtaa talven aikana korkeampaan. Ajoviima kun hakkaa juuri kypärän visiiriin. Olen katsellut säädettävää pleksiä, kuten MRA:n varioscreen.

Onko kellään ko. yhdistelmästä kokemuksia, siis Mra vario screen ja 1993-95 mallin Africa twin ynnä noin 183 cm kuski.
Muuten, 96> malliin näyttää saavan korkeammalla säädettävällä yläosalla olevaa mallia. Onko kukaan yrittänyt sovittaa ko. mallia 93-95 twiniin ?

"Talvi aikaa ruuvata mopoa"

OOtkos käyny Stormin sivuilla? Näyttäs löytyvän XRVhen ihan suoraan MRA touringia spoilereilla tai iliman..Itte oon 184cm..siis pitkä..mulla on ihka tavallinen kiintee touringpleksi (tripistä 26cm kärkeen) eikä ole juur tarvinnu visiiriä kiinni heitellä...ees sateella.Käys kattoon jos vaikka natsais..näytti olevan street puolella..
wink.gif

Joo, kävin Stormin sivuilla, mutta siellä oli pelkkiä mra:n tilauskoodeja, ne ei paljon valaisseet. Tuo sinun mittasi ja kokemukset kyllä. Kiitoksia niistä
062802jumpie_prv.gif

Mun alkuperäinen oli 19 cm tripistä spoilerin yläosaan, joten onhan tuo aika paljon korkeampi tuo sinun touringscreen.
Syyt miksi katselen ensisijaisesti mra:n variotouringscreeniä ovat ulkonäkö ja näkyväisyys. Muuten, osuuko tuo touringscreen kuinka pahasti näkökenttään ?

No tuolla http://www.mra.de/html/gb/gb-catalog.htm on ainakin kuvia ja taitaa sieltä saada tilattuun suoraankin...en ny kerinny katteleen tarkemmin,mutta käy katteleen jos et jo ole tehnyt...oiskohan stormin kuvastossa mitään kuvia? Alko itteenikin kiinnostaan ,kun oma pleksikin on jo "hiukan" kulunut..
wink.gif

Kiitokset kommenteista. Menin ja tilasin MRA:n Vario touring screenin savun värisenä. Saas nähdä millainen on. En kyllä usko sen olevan ainakaan huonompi kuin alkuperäinen
tounge.gif

Nyt vaan odotellaan, että lumi vähän sulaa. Kävin Pohjolassakin jo kilpailuttamassa vakuutukset. Ympärivuotinen vakuutus oli mulle halvempi kuin 5 kuukautta vanhan järjestelmän vakuutusta
062802jumpie_prv.gif

MRA:n pleksistä. Pleksi maksoi noin 160 Euroa (Storm). Ei se mikään täydellinen ole, mutta selkeästi parempi kuin alkuperäinen. Sopi hyvin paikalleen, eikä tule näkökenttään. Ajoviima pyörteilee vielä jonkin verran pään nurkilla, mutta pleksin yläosan säädöllä saa haettua pituudelleen sopivan paikan.
Itselleni tuo hankinta oli myös ulkonäköseikka.

Back