Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolta löytyy omistajan käsikirja ja osaluettelo.mikäs se vuosimalli olikaan? tuollahan on osaluettelot ja omistajan käsikirjat ducati.com:ssa..
/edit: niin ja duc.nu :ssa on myös kovasti manuaaleja..
Kiittää!Tuolta löytyy omistajan käsikirja ja osaluettelo.mikäs se vuosimalli olikaan? tuollahan on osaluettelot ja omistajan käsikirjat ducati.com:ssa..
/edit: niin ja duc.nu :ssa on myös kovasti manuaaleja..
Akku löytyy vasemman katteen alta.
Just tosta mallista en osaa sanoa mutta kyllä itse olen apuvirralla napautellu nykymopoja hyvällä menestyksellä käyntiin...! ei ole niinkään sanottua että akku edes lähtee katsos henkiin, eli jos apuvirralla laitat käyntiin niin ei kannata kovin kauas kotoa sitten sammuttaa niin ei tartte käydä työntämään.Nyt on aavistuksen turhauttava olo ku mopo ei käynnisty...
Muutaman kerran kyllä pyöräytti ihan normaalin oloisesti, mutta pitkä "seisominen" ilmeisesti tehnyt tehtävänsä, et ei lähde ku palmun alta, tou!
Akku näyttää 11,6v, et ei ole ihan tikissä... Ctec on kiinni, toivotaan sen auttavan.
Kuinka kranttu toi mopo on apuvirralle, et uskaltaako buusterilla auttaa hätätilanteessa? Vai odotellaanko akun latautumista?
Olis vaan kuivaa baanaa, et pääsis edes yhdet savut ottamaan tälle kaudelle...
En noita boostereita tunne tarkemmin, mutta eikös se tarjoa 12V (14.4) jännitettä ja startti ottaa virtaa sen mitä tarvitsee ?Just tosta mallista en osaa sanoa mutta kyllä itse olen apuvirralla napautellu nykymopoja hyvällä menestyksellä käyntiin...! ei ole niinkään sanottua että akku edes lähtee katsos henkiin, eli jos apuvirralla laitat käyntiin niin ei kannata kovin kauas kotoa sitten sammuttaa niin ei tartte käydä työntämään.Nyt on aavistuksen turhauttava olo ku mopo ei käynnisty...
Muutaman kerran kyllä pyöräytti ihan normaalin oloisesti, mutta pitkä "seisominen" ilmeisesti tehnyt tehtävänsä, et ei lähde ku palmun alta, tou!
Akku näyttää 11,6v, et ei ole ihan tikissä... Ctec on kiinni, toivotaan sen auttavan.
Kuinka kranttu toi mopo on apuvirralle, et uskaltaako buusterilla auttaa hätätilanteessa? Vai odotellaanko akun latautumista?
Olis vaan kuivaa baanaa, et pääsis edes yhdet savut ottamaan tälle kaudelle...
Mitään hirmu vetoja en kerinny koittamaan, mutta aika samalta se tehojen puolesta tuntui! Mulla oli Millessä kans PCIII ja putket niinku tässäkin, et saattaa olla tehoilta hyvinkin identtiset.Miltä Ducatin kone tuntui verrattuna Apriliaan??
Paperilla ei isoa eroa.
Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan. Avoin koppa jäähdyttää, poistaa pölyt ja päästää saundit kuuluville. Sateessa parkissa vesi valuu osittain kytkimen koteloon ja alkuperäiset jouset ruostuu, jos niitä ei ole käsitelty mitenkään. Sitten ei näytä mukavalta, kun ruskeaa väriä alkaa levitä. Rosteriset ei ruostu. Kopan kanssa on hiljaisempi ja tylsempi.Tuli tossa mieleen kuivakytkimestä....
1. Onko siinä jotain erityistä käytön kannalta, josta pitäis tietää (kun on tullu pelattua vaan noiden märkäversioiden kanssa)??
2. Mites toi avoin kytkinkoppa... lisääkö huoltotarvetta tai aiheuttaako jotain erityistä varovaisuutta jossakin keliolosuhteissa tai muuta mainittavaa?
Hiton hieno ääni se kyllä on ku kilisyttää kaupungin valoissa![]()
Alkuperäset jouset näyttää olevan ku hiukan on rusehtamisen merkkejä...Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan. Avoin koppa jäähdyttää, poistaa pölyt ja päästää saundit kuuluville. Sateessa parkissa vesi valuu osittain kytkimen koteloon ja alkuperäiset jouset ruostuu, jos niitä ei ole käsitelty mitenkään. Sitten ei näytä mukavalta, kun ruskeaa väriä alkaa levitä. Rosteriset ei ruostu. Kopan kanssa on hiljaisempi ja tylsempi.
Se on kiinni vaimentimessa ja kuuluu pelkästään Termignonin settiin(tai sitten originaaliin vaimentimeen, jossa toki alunperin metallinen suojus, mutta myös hiilariversio on olemassa). Yleensä jokaisella vaihtoehtoputkella on omat hiilarisuojukset, kuten vaikkapa Zardilla tai Leo Vincellä. Eihän sillä kait haeta mitään lämpösuojaa, vaan se on ihan ulkonäköä varten.Tulipa tossa sellanenkin mieleen, et onko se (749/999) äänenvaimentajan hiilikuituinen lämpösuoja kiinni ite vaimentajassa vai takakatteessa/ rungossa??
Kyllä ne on juuri noi tuplaputket mitkä mulla on kiinni...Se on kiinni vaimentimessa ja kuuluu pelkästään Termignonin settiin(tai sitten originaaliin vaimentimeen, jossa toki alunperin metallinen suojus, mutta myös hiilariversio on olemassa). Yleensä jokaisella vaihtoehtoputkella on omat hiilarisuojukset, kuten vaikkapa Zardilla tai Leo Vincellä. Eihän sillä kait haeta mitään lämpösuojaa, vaan se on ihan ulkonäköä varten.Tulipa tossa sellanenkin mieleen, et onko se (749/999) äänenvaimentajan hiilikuituinen lämpösuoja kiinni ite vaimentajassa vai takakatteessa/ rungossa??
Tsekkasin kuitenkin tuon Mivv:n version kuvat ja jos ne on nuo tuplaputket, niin eihän se originaalisuojus edes istu kovinkaan hyvin siihen, kun ne putket tulevat bout 45 asteen kulmassa taakse, joten näyttäisi aika oudolta minun mielestäni.