• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

995i triplen keulan jouset(showa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Icanes
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkos teillä tietoa sopisiko jonkun toisen showan keulan jouset, tai jos öhlärillä tai muilla merkeillä olisi sopivia jousia tuohon keulaan.. olisi halua hieman päivittää toimivuutta etupäässä... ja vuosi mallihan on  2004

Ja otsikossa on pieni lyönti virhe 955i olis se oikee malli jos joku nyt sitä ei tajunnut

Wilbers, Wilbers ja kolomannen kerran Wilbers

Hinta-laatusuhteessa lyö muut merkit, vain jos osaa itse säätää/huoltaa vaikkapa Öhlinsit kisa-/rata-ajoa varten niin sitten ne, muuten siviilikäytössä Wilbers...
bowdown.gif

Onkos teillä tietoa sopisiko jonkun toisen showan keulan jouset, tai jos öhlärillä tai muilla merkeillä olisi sopivia jousia tuohon keulaan.. olisi halua hieman päivittää toimivuutta etupäässä... ja vuosi mallihan on  2004

Ja otsikossa on pieni lyönti virhe 955i olis se oikee malli jos joku nyt sitä ei tajunnut
Mulla voisi olla tuolla hyllyssä kun piti ne laittaa taka jousien kanssa yhdelle mutta hukkui osoite...
WPt ja taitaa olla Hyperprotkin...
WP=0,95kg
Hyperit progressiiviset...

Säätämiseen joutuu kaikilla vaihtoehdoilla.

Omat kokemukset hyperpro´sta ihan hyvät varsinkin tiellä(kuski 80kg+varusteet), radalla toimi kans mut jarru täsinä vei suuremman huomion. Lisäksi:
Hyperpro´n satsiin kannattaa mun mielestä pistää sen sarja oman öljyn tilalle esim Motorex racing 7.5W joka on aika samanlainen kuin vakio Showa SS8(ehkä jopa 5w tai 5W/7.5W sekoitus,1L riittää just), 140mm pinnankorkeus ohjeen mukaan  ja sit comp 15/8kierrosta auki  ja rebound 7/8 tai 1, noin lähtökohdaksi.
Hyperpron sarjan oma öljy on ainakin sivuteiden teräviin töyssyihin turhan kova vaikka kuin säätää, radalla varmaan ok.

Wizard, kerkesitkö muuten hakeen hyvää oljy/pinta yhdistelmää tolle Hyperprolle??

Uuden vuoden juhlinta jo menossa, mutta....
Mulle pitäisi olla tulossa öhlinssit eteen, eli semmoisetkin löytyy.... kai? Helmikuussa tietää kun on postissa. Säädöistä pitää vielä neuvotella semmoisten kanssa jotka siitä jotain tietääkin.
033102beer_1_prv.gif

Back