Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
toi olisi varmaan ihan hyvä saitti jos ymmärtäisi tuota saksan kieltä,nyt joutuu vaan toteamaan että olipas hienoja kuvia
Joo toi sivu mulla on bookmarkseissa,ihan hyvää tietoa löytyy.Katsopa täältä. Hyvät Blade-sivut Lontoon murteella.![]()
1992- 1995 on 893cc ja 1996- 1999 mallit 919ccMorjes... oon uus käyttäjä täällä orgissa eli en oo varma laitanko tän nyt oikeeseen paikkaan. Haulla etin firebladeja ja tämän se lykkäs.
Eli kysäisempä vähän tietoja kyseisestä pelistä.
Eli oon nyt syksyllä hommaamassa ekaa isoa pärrää. Piikillä ajelen tällä hetkellä. 25kw tehoille ei ole edes aikomusta laittaa, ei kyllä varmaankaan 900cc kuutioista saakkaa. Aikomuksena ois tuoda saksasta joku -96-99 bleidi, jolla ajettu alle 30000km joten mitähän vikoja tuonikäisissä saattaa ilmetä? Oon kuullut että virranjakaja tuppaa hajoamaan melko herkästi. Muuten kuulemma parhaita/luotettavimpia pelejä mitä käytettynä voi ostaa. Onko näissä jotain tyyppivikoja? Ja eikös -94-99 ole 918cc kone ja 128hp? Ja mites muuten on vanhemmat bleidit pelittäneet?
Tässä jotain kysymyksiä alkuun. Ja onko tällä foorumilla jossain suurempaakin keskustelua bleideistä esim. oma topikki?
Toivottavasti joku viitsisi vastaillakkin.![]()