• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

848 vai 696 vai...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terowave
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

terowave

Pearl white
Rahat polttelee taskussa. Sain prätkästä hyvän ostotarjouksen ja loppu rahoituskin olisi kunnossa.

Olen hetken kuolannut 848 perään ja niitä näyttäisi nyt olevan käytettynä kohtuu hyvin tarjolla. Kävin koeajamassakin yhen, Vantaan yamaha-centerissä. Kiva peli. Vähän ranteet kovilla mutta kaikkeen tottuu, ja ajoasento tuntuu muuten sopivan pidemmällekin kuskille. Verrattuna esim. uuden malliseen R6:seen paljon tilavampi.
Toisaalta, nykyinen monsteri on mahtava pyörä ja ketterä kaupungissa. Hyvät äänet. Voisin tietty vaihtaa sen uudempaan, 696:n. Saisi pidettyä kutakuinkin samat ominaisuudet mutta päivitettyä uuteen ja tehokkaampaan. Olis "helppo" vaihto. Vaikka sekin on aika matala, 770mm istuinkorkeus, enkä ole käynyt koeajamassa.

Kokemuksia 848?

Kompromissi.
2012-ducati-848-streetfighter-launch-video.jpg

Kävin 848 SF koeajamassa ja kyllä kyykky sykäytti enemmän. Lisäks toi SF on vielä yli budjetin... ehkä kun seuraavan kerran kyykkiminen alkaa harmittaa niin iso SF tulee alle. On se kuitenkin kiva :jpstyle:

Oijoi, nyt se pyörä meni kaupaks. Millä mä nyt ajelen?

Eiks kellää oo mitää sanottavaa 848:sta? Onks noi nettimoton 848 kenenkää palstalaisen?

Hienojahan nuo on kuin mitkä. Jos ranteet kestää ajaa niin varmaankin muiden ominaisuuksien kanssa tulee kans toimeen :-)

terowave sanoi:
Oijoi, nyt se pyörä meni kaupaks. Millä mä nyt ajelen?

Eiks kellää oo mitää sanottavaa 848:sta? QUOTE]

Reilu 12tkm nyt 848:silla takana ja tyytyväinen olen ollut hankintaan. Ei varsinaisesti sovellu kaupunkiin saati ruuhkissa matelemiseen mutta mutkaiset tiet ja rata taittuu todella hyvin. Ilman Termejä ja chippiä melko vetelä alhaisilla kierroksilla ja ainakin itseltä se vaati hieman tottumista. Termi päivityksellä ongelma poistui ja kaupanpäälle äänet paranivat ihan kunnolla :rakastunut:

Mitään sen kummempaa negatiivista ei tule pyörästä mieleen jos huoltojen ja osien kovaa hintaa ei oteta huomioon mutta sen jo varmaan tiedätkin Ducatin omistaneena.

Uus pienempi Streetfighter on kova sana. 848:lla ajaneena voin sanoa vain että se on viimeisen päälle hieno kokemus. Itse meinasin ostaa Italia-special-version. Onneksi en tehnyt niin. Enää ei olisi ajokorttia jos sen olisin tehnyt.

No? :confused:
..oho, sielähän se luki allekirjoituksessa.. Ei näy puhelimessa..

Viimeksi muokattu:
terowave sanoi:
Hankinnat on tehty jo :jpstyle:

Onnittelut hienon pyörän hankinnan johdosta. Ajettattavuus on aivan huippua!!:)-
Korokesliparit kannattaa tuosta unohtaa. Omasta jouduin purkamaan pois, kun oli edellinen heikkoselkäisenä asentanut. Onneksi oli orgit tallella.
Ylimääräiset myyn pois sopivasti. Esim. SF:iin.

Back