Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on vaikeaa, todella vaikeaa. Ajoin itse suht lyhyen pätkän 636:lla ja huomasin tuon miinus puolen. No ei se haittaa kuin käännöksissä.herää vaan kysymys miten sen etupyörän saa pysymään tiessä kiinni..?
Jep, erittäin hyvä valinta. Mulla on nyt 10,5 tkm takana enkä vielä osaa sanoa pahaa sanaa ko moposta. Menee mutkaan kuin ajatus, mielestäni tarkka, vakaa ja täsmällinen ajettava. Loistavat jarrut. Hyvännäköinen.herää vaan kysymys miten sen etupyörän saa pysymään tiessä kiinni..?
Tarkoittaako tämä että mulla ei ole mitään saumoja saada keulaa pysymään tiessä kun munat puuttuu???Vakavasti sanoen, keula pysyy tiessä myös ykkösellä kun vaan istut tarpeeksi edessä ja nojaat eteen. Tarkoittaa munat kiinni tankissa ja leuka tankin korkissa. Mullakin oli aluksi vaikeuksia ku meinattiin koko ajan mennä ympäri, mutta pikku hiljaa sitä löysi sen oikean paikan siitä mopon päältä. Munat tankissa -asennossa mopo taipuu myös parhaiten mutkaan - mun mielestä.
ARVASIN että joku tarttuu tähän. Tarkistin kysyjän sukupuolen ennen kuin vastasin. Koin ilmaisun helppoutta kirjoittaessani vastaustani.Tarkoittaako tämä että mulla ei ole mitään saumoja saada keulaa pysymään tiessä kun munat puuttuu???![]()