• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

636 ja Devil High Mount

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja far
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oisko jollain kokemusta tommosesta 03-04 mallista tämmösen http://www.devilbikes.com/images/exhaust/K-6-HC.jpg putken kanssa? Mitenköhän ton apukuskin jalkatapin sais mahtumaan kun omassa ei tunnu millään menevän. Kuvassa se on taas laitettu oikeen nätisti. Pitäskö tilata erilliset jalkatapit taakse vai saisko vanhan modattua jotenkin kuntoon.
nixweiss.gif

http://www.devilbikes.com/images/exhaust/K-6-HT.jpg Tolleen taas tulis mun pyörässä sen putki olemaan.

Minä mitään mistään tiedä, mutta eikös tuossa nyt ole vaan jotkut putkenpätkät, joilla saadaan toi jalkatappi vähän leveämmälle? Kai siihen ihan myydäänkin "jalkatapin siirtosarjoja" tms.

Vaikka paikallisesta K-Raudasta
tounge.gif
Katsot vaan että minkä kokoset palat pitää leikata ja ei muuta kun kauppaan sen jälkeen.

Oisko teillä viellä hajua mistä niitä saa?
withstupid.gif
Mulla on omassa F4 CBR:ssä vastaava putki kiinni!

Ostin käytettynä sen, ja mukana tuli Devilin joku oma takajalkatapin siirtosarja, mikä varmaan on kuulunut tuohon koko putkipakettiin alkuperäisenä! Mukana oli myös kokoamisohjeet jne. hyvä paketti. Ellei putken mukana tule tuota sarjaa, saa sen luultavammin ostettua siihen, ettei tarvitse mitään omia virityksiä alkaa tekemään!
wink.gif

Vilkut saat kyllä siirtää alkuperäisiltä paikoiltaan, koska tuon vaimentajan ja kilpitelineen jäi mulla ainakin vain muutama sentti tilaa!
confused_orig.gif
Sitten tapeltiinkin vilkkujen kanssa puoli kesää...
biggrin.gif

-Offtopic-

Aina välillä, kun näkee noita mopokuvia, joissa aurinko lämmittää pyörää...
Tulis äkkiä taas kesä!
sport05.gif

Eipä niissä ole paljon näytettävää. Kaksi pulttia ja putkenpätkää..

Mittaat siitä omasta pyörästä kuinka paljon ulommaksi jalkatappia pitää siirtää. Sitten hankit kaksi sen mittaista putkenpätkää, joiden sisähalkaisija on isompi kuin niiden kiinnityspulttien. Ja muistat ostaa myös uudet riittävän pitkät pultit..

Pienellä googletuksella löyty moista, hieman visuaalista apua hahmottamaan mistä on kyse. Jossain olen nähnyt tommosen 636 tolla putkella ja siinnä tais olla tommoset jatkotapit. Voithan yrittää kyseä noita osia myyjältä? Niin ja puolethan tuosta vois ottaa pois, olis paljon härskimmän näköinen.
smile_org.gif

R1-hipipe ja lisäkilkeet1
R1-hipipe ja lisäkilkeet2

withstupid.gif
Minulla on Devilin high-pipe systeemi omassa pyörässäni, ja paketissa oli mukana se "siirtosarja", eli putkenpalanen, pitempi pultti ja kiinnityslevy vaimentajalle. Toisinsanoen, kaikki tarpeellinen tuli mukana.
Samaahan minäkin tuossa sanoin jo, mutta vielä "far" kyselee että minkälaisia putkenpätkiä tarvisi tehdä?
eek.gif

Omaan sarjaani ei tarvinnut edes yhtä prikkaakaan laittaa lisää, kaikki oli samassa paketissa!
Eli jos ostat hi-pipe-paketin kaupasta, et tarvitse mitään lisää, mutta sitten ymmärrän jos jotain omaviritelmää väsäät...
Vilkkujen kanssa saat hiukan kyllä kikkailla...
confused_orig.gif

Kynpissä leovincen himountti ja siin tuli putket mukana.. kuitenkin teetin toisellekin puolelle väliputket jotta jalkatapit tulis samalle leveydelle/korkeudelle
Muistaakseni 18mm halkasijalla olevaa saumatonta hydrayliputkea 55mm pätkät hommasin kummallekin puolelle ja pidemmät pultit tietty:)

withstupid.gif
Minulla on Devilin high-pipe systeemi omassa pyörässäni, ja paketissa oli mukana se "siirtosarja", eli putkenpalanen, pitempi pultti ja kiinnityslevy vaimentajalle. Toisinsanoen, kaikki tarpeellinen tuli mukana.
Samaahan minäkin tuossa sanoin jo, mutta vielä "far" kyselee että minkälaisia putkenpätkiä tarvisi tehdä?
eek.gif

Omaan sarjaani ei tarvinnut edes yhtä prikkaakaan laittaa lisää, kaikki oli samassa paketissa!
Eli jos ostat hi-pipe-paketin kaupasta, et tarvitse mitään lisää, mutta sitten ymmärrän jos jotain omaviritelmää väsäät...
Vilkkujen kanssa saat hiukan kyllä kikkailla...
confused_orig.gif
Putkeahan ei ole ostettu kaupasta vaan yksityiseltä, eikä mukana tullut "siirtosarjaa" joten homma pitäisi hoitaa ite säätämällä.

Back